Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ....ΠΟΙΗΜΑ....


Αν κάποιος από εσάς μπορεί να γράψει στίχους, ποιήματα, διηγήματα ωραία λόγια τέλος πάντων ας πάρει χαρτί και μολύβι και ας αφήσει τον χείμαρρο των συναισθημάτων σας να κυλήσει πάνω στο χαρτί.
Η κοπέλα σας θα το εκτιμήσει πιστέψτε με....και θα έχει μια γλυκιά ανάμνηση από εσάς, μέσα στην μέρα της και κυρίως- που αυτό πρέπει να σας νοιάζει- θα έχει ένα γέλιο μόνιμο χαραγμένο απο εσάς.
Κάπως έτσι σκέφτηκε το καμάρι μου και μου γράφει συχνά στίχους και ατάκες και μου τα στέλνει. Ένα απο αυτα είναι το παρακάτω.
αααααααχ είδατε;;;
πως μετά, απο αυτά τα λόγια να μην γελάμε κύριοι;; 
αυτά κάνετε και μας αρέσουν.
Δεν είναι τόσο απλό;;; 
έστω και ένα δύστιχο να γράψετε είναι  γλυκό. 
Ε μετά απο αυτό, όταν το είδα μια ώρα είχα το χαραγμένο χαμόγελο της Τσοκόντας
Αντε να γράφουμε παρακαλώ όλοι.
Και σήμερα θέλω να σου πω χρόνια πολλά γιατί κλείνουμε ένα ακόμα μήνα.

10 σχόλια:

  1. Χρόνια σας Πολλά και πάντα έτσι αγαπημένοι και χαμογελαστοί να είστε!
    μου φτιάξατε την μέρα παλιόπαιδια!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. διαβασες τι μου εγραψε;;; βεβαια αυτο το εχει γραψει πιο παλια
    απο χτες ομως ειμαστε χαλια οποτε ειπα μπας και το θυμηθει οτι με αγαπαει το σκασμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα το θυμηθεί μην ανησυχείς... εξάλλου όλοι περνάμε τις φάσεις μας.... μην μου ανησυχείς... όλα καλά θα πάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το θεμα ειαι οτι δεν θελει να πανε καλα και δεν ξερω τι να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σου έστειλα μειλ!!!!
    θα τα πούμε απο εκεί!
    έλα..χαμόγελο τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ παω να δω τι εστειλες και δεν το βρησκω πουθενα το χαμογελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρομαντικό!!!!
    σε καταλαβαίνω!!
    τέτοια μας λένε και λιώνουμε!
    Χρόνια Πολλά!!!
    πάντως μην ανησυχείς είναι φάσεις περνάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. na eiste panta toso kai akomh pio poly erwteymenoi!kalws se vriskw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να σαι καλα χριστιανα μου αλλα ουτε για ωρες δεν το βλεπω να ειμαστε μαζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαγδαλενα μου να σαι καλα που περασες παο το σπιτακι μου αλλα ας ηρεμησω γιατι δεν μπορω αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις