Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΝΕΑ....

.....καλησπέρα, καλησπέρα.....
τώρα θα μιλήσω για την αγάπη...της μέρας....
Από χτες ένιωθα πολύ χάλια.... 3 και κάτι έφυγε ο Χρηστάκης μου και έμεινα σε μια πόλη τόσο γεμάτη, αλλά και τόσο άδεια. Περάσαμε καλά...παραδόξως δεν μαλώσαμε πολύ- σπάνιο αυτό- πήγαμε και στα Ημισκούμπρια που ήθελε - αν και δεν μου αρέσουν , χαιρόμουν που τον έβλεπα να γελά- είδαμε ταινία που ήθελα- αστε και έχει δει το μισό κινηματογράφο τσάμπα σπίτι του- φάγαμε διασκεδάσαμε τα είπαμε αλλά πάλι ήρθε η Κυριακή και έφυγε. Δυστυχώς τώρα αρχίζει και πρακτική και θα είναι δύσκολο να έρχεται οπότε θα παλέψω να πηγαίνω εγώ.
Περπατούσα μέσα σε μια πόλη που όλα είχαν το άρωμά του και μέσα στην βροχή δεν τον είχα εκεί. Αχ παιδιά, ήταν χάλια, μέχρι να ξανά συνηθίσω να είμαι μόνη πάλι. Σπαστικό να ξυπνάς μαζί με τον άνθρωπό σου και μετά να μην τον έχεις.
Δεν πειράζει...κάτι θα γίνει και για μας. Ας το ελπίσω γιατί δεν έχω απο τι και απο που να κρατηθώ, Χτες είχε και ο μπαμπάς μου γενέθλια και πιάσαμε και με εκείνον μια κουβέντα μεγάααααααλη. Του έχει κολλήσει να πάρει σύνταξη και να γίνει παππούς. Άντε καλά λέω κάποια στιγμή θα γίνουν όλα.
Σήμερα αποθέωση ....
πήγα στην σχολή μου μετά απο καιρό και ένιωσα περίεργα.....και φυσικά συγχύστηκα γιατι έχω θέμα με τους χαζούς.
Έχω περάσει ένα εργαστήριο και δεν μου το περνάνε κανουμε δηλώσεις και τίποτα παω και εγω σήμερα και μου λενε να περιμένω να το δει η ξανθια της γραμματείας ελεος εμενα ομως με βαζετε να το δηλώνω.
Έψαχνα και σήμερα φωτό που να μου αρέσουν- με έπιασε το καλλιτεχνικό μου- τις κόβω και τις κάνω σχήματα για τους κολιέδες μου.
Όταν κάνω κάτι θα σας το δείξω- μην ξεχνατε οτι δεν εχω υπολογιστή και δεν μπορω να βγαζω φωτό- όταν κάτι είναι ετοιμο θα το δείτε οποτε μπορεσω να το περασω.
Το μόνο καλό είναι οτι πήρα το δωράκι απο την φίλη μου την Βασω απο την Χίο
να σαι καλα κούκλα μου πολύ ωραίο και θα το χαρώ δεόντως στα γλυκά μου και τα κείμενα που έγραψε το αστέρι μου ΕΔΩ
αυτα.....εσείς ελπίζω αν ειστε καλυτερα σήμερα.

14 σχόλια:

  1. Μη μου στεναχωριέσαι!!!!Δεν θα το καταλάβεις ποσο γρήγορα θα περάσουν οι μέρες μέχρι την επόμενη συνάντηση!!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωρε ο καιρος θα ερθει εγω θα παω σπιτι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κουκλίτσα!
    εεε χαμογέλα!!(μιλάω εγώ που το σ/κ είχα την "τέλεια διάθεση")
    θα δεις την αγάπουλα σου σύντομα αντέ^^
    Φιλάκια και περιμένουμε τις δημιουργιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να σου πω κοριτσάκι μου; Ξέρω την αίσθηση... την έχω ζήσει πολλές φορές... Κάνε υπομονή και όλα κάποια στιγμή θα είναι δικά σας! Η αγάπη όλα τα νικά :-)
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΘΗΝΑ-ΘΗΒΑ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΛΙΓΗ ΧΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως σήμερα είναι μια δύσκολη Δευτέρα κι όχι μόνο για σένα.....αυτό να σκέφτεσαι για να παίρνεις κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δε μ άρεσε η φώτο!είναι θλιμμένη!
    εγώ θέλω να νιώθεις καλά...

    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χριστιανα μου δεν ειναι τοσο απλο γιατι οικονομικα ειμαι στριμογμενη και παλευω να βρω κατι να δουλεψω αν ξες τίποτα για την θεσσαλονικη πες με όποτε μπορεσω θα τα βαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κατερινα μου οντως αν υπαρχει αγαπη αντεχεις εστω και να τον ακους αλλα το κοντινο ειναι αλλιως για αυτο παλευω να βρω κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γλυκια μου χιωτισα πλεον τα μισα δεν υπαρχουν χιχι να σαι καλα
    καταλαβα και εσυ εχεις μαθει τα δρομολογια και τα ατομα που δουλευουν στα κτελ ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ολυμπια μου μακαρι να μην ειναι δυσκολη για κανεναν αμαν πια γτ ολα τα δυσκολα να εχουμε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εμενα δεν μου αρεσει το ονομα σου
    ειναι σκοτεινο
    εγω θελω να λαμπεις οπως και τα κειμενα σου κανε κατι για αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η απόσταση στην σχέση είναι δύσκολο πράγμα αλλά υπομονή!
    Μακάρι κάποια στιγμή να μας δείξεις τους κολιέδες σου!
    Να χαίρεσαι και τον μπαμπά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οντως δυσκολο αλλα εχει πολλα καλα και ασχημα
    οταν κανω κατι θα το δειτε μιην φοβαστε τρελαινομαι να σας βλεπω εδω μεσα
    ευχαριστω καλη μου η πρωτη που μου ευχεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις