Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

MAMISIO

Καλησπέρα, καλησπέρα....
Σημερα θα ήθελα να σας δείξω ένα απο τα εστιατόρια της πόλης μου , επειδή εκεί δουλεύει ένα φίλος του πατέρα μου πόρτα, το εχει μια παλια του συναδελφισα και έτσι το έμαθα και εγώ αλλιώς ούτε που θα το ήξερα.
Και επεδή έχουμε πολλά ωραία π΄ραγματα αλλά κάπου κρυμένα ας τα ανακαλύπτουμε σιγα σιγα.
Είναι το εστιατόριο mamisio έτσι λέγεται- ναι δεν κάνω πλάκα- και είναι Βαλαωρίτου 19 και εγνατίας 26 εντός στοάς στον 2 όροφο με τηλέφωνο 2310- 553 366 αν θελήσετε να πάτε , ε να ξέρετε που είναι μην χαθείτε καλε.
Μόλις κάτσεις στο τραπέζι βλέπεις  αυτή τη φωτό που είναι μια διακόσμηση λιτή αλλα περιεκτική και νόστιμη. είναι ένα  νεοκλασικό κτήριο, με σκάλες και μια μεγαλη μπαλκονοπορτα όταν μπεις μέσα που σου θυμίζει σπίτι .
Ζεστός χώρος και πολύ εξυπηρετικόι άνθρωποι.
Δεν έμαθα ακόμα γιατί το έιπαν έτσι αλλά οκ
Πρωτότυπο ε;



Να και η είσοδος όταν μπαίνεις μέσα με φρέσκα πάντα λουλούδια.
ΑΝΕΤΟΣ ΚΑΝΑΠΕΣ
ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΜ
ΤΣΟΥΠ ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ
 

6 σχόλια:

  1. είναι εστιατόριο με φαγητα της μαμας! δλδ...μαμίσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Iωαννάκι μου πάντα αναρρωτιόμουν τί φαι έχει εκέι και αν είναι καλό!για πες?το συνιστάς δηλαδη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαγητό "μαμίσιο" δεν μπορεί παρά να είναι νόστιμο! Ευχαριστούμε για την πληροφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε ιωαννα μονο εσυ θα το σκεφτοσουν μπραβο χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Magdalene B. κοιτα ειχε καλο σερβις εξυπηρετικοι ωραια θεα το βραδυ ατμοσφαιρα ζεστη και ναι λογικο πιατο οχι τεραστια μεριδα και σε καλη τιμη για τα δεδομενα μου νοστιμο και να ξερετε πως ειανι διασημο ανα τον κοσμο α και κατια κομα ειναι γνωστο μαγαζι για χαρουμενους ανθρωπους....αν με καταλαβαινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λοιπον ειναι καλο και μακαρι να μου πειτε και προσωπικες γνωμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις