Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΙΩΑΝΝΑ

Καλημερα θα πω πρωτα σαν ευχη μπας και μας ακουσει ο θεος και μας την δωσει
απο εκει και περα ομως θα τα πω εδω γιατι μπορω να ξαλαφρωσω και να κανω την δουλεια μου μετα.
Σημερα εκανα τις πρωτες μου εξετασεις- μου ρουηξαν το αιμα και εγω καθομουν- αλλα πηγα τραλαλα μπας και γινει κανεναν θαυμα στο αποτελεσμα. και η απαντηση περιμενετε μια βδομαδα τα αποτελεσματα και ολα θα πανε καλα.
που το ειδες ανθρωπε μου; αν ημουν εγω καλα δεν θα ερχομουν εδω. τεσπα το εκανα και εφυγα. την ενιωσα την βελονα να μπαινει μεσα μου και κρατηθηκα με το ζορι να μην φωναξω. αλλα αυτο που νιωθω πιο εντονα ειναι να μπαινουν μεσα στην ζωη μου τα μετρα του γιωργακη...του πρωθυπουργου ξερετε. Ολη νυχτα παλευα να δω το νεο εργο στον ΑΝΤ1 και δεν με αφηναν μια ο ενας μια ο αλλος. Καλοι μου ανθρωποι σας ψηφισαμε για να τα βριτε σε ενα τραπεζι και οχι στις τηλεορασεις ελεος. ουτε να μιλησετε δεν ξερετε, τι θελετε να κανετε δεν μπορειτε να βρειτε και μαλωνετε γενικα για τα ματια του κοσμου. μονο που ο κοσμος πεινα πονα και κλαιει. βλεπω κοσμο να τρωει και λεω φατε τωρα που μπορειτε, νεα ζευγαρια που δεν κανουν πια ονειρα- και ισως για αυτο πετυχε το νησι ταιριαζουμε με την καταντια του- παιδια που ειναι στην κοιλια και πλεον οταν το λες δεν χαιρονται και τοσο κανεις γιατι σκεφτονται που ερχεσαι και εσυ ερμο, παιδια πουε διναν πανελληνιες και λεν τσαμπα το καναμε, μαγαζια να κλεινουν καιδ εν ξερω που θα βρουμε τι, και τους παππουδες μας να μιλανε για κατοχη και πλεον ηρθε η ωρα να την ζησουμε και εμεις χειροτερα απο το 40. και για κερασακι στο LIFE STYLE - κοιτα που βρηκε να το πει- η Ταμτα να λεει να ηρεμησουμε γιατι στην χωρα της εχει περασει χειροτερα. μωρε κοπελα μου μπορει συγκριτικα να περασες χειροτερα ομως ζεις εδω και για εμας αυτο ειναι ο πατος μας αν και πιστευω οτι εχουμε και αλλο.
και ναι οκ, αντε πες να το φαω αυτο.
την παιδεια μας την εχετε δει; και αν οχι ην ζω εγω
βγηκε προγραμμα οκ; ποιος μου εγγυατε εμενα οτι θα γινει; γιατι καθηγητες δεν ειχαμε θα εχουμε επιτηρητες; απο που; ξαφνικα; τα μισα εργαστηρια δεν τα εχουν δωσει και τα πληρωνουμε εμεις; το εχετε δει αλλου αυτο; μα το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι χτες αποφασισε με ηρεμο τροπο μεν να μου την πει η μανα μου ελεος.
πρεπει να τελειωνεις να πας την ζωη σου παρακατω και να μηνε ισαι τοσο ανεμελη να σοβαρευτεις.
και μην αρχισει κανεις τα λεει για το καλο μου και τετοια γιατι θα σας σφαξω. καντε φοκους σε οτι λεω και οχι σε οτι θελετε να πειτε γιατι καλοι μου ανθρωποι μου λεει να τελειωσω μια σχολη. λογικο ε;
ποσο μπορει να ειναι λογικο; σας λεω εγω καθολου. το 2005 που εδινα ηταν η τελευταια χρονια του πασοκ και η τελευταια που εινες 9 μαθηματα και μπορουσες να μεταπηδησεις σε οποιο πεδιο ηθελες χανοντας μορια απλα. ηταν ομως και η τελευταια χρονια του ΠΑΣΟΚ και εβαζε μεσα παντου παιδια και 1 να ειχες γραψει. Μονο που οι γονεις μου μου ελεγαν μπες καπου οπου να ειναι αλλα μονο θεσσαλονικη γιατι δεν εχω που να σε στειλω. σεβαστο αλλα εδω επιανα μονο 3 και τελικα μπηκα εδω που ειμαι. δεν τους ενοιαζε τι ειναι αρκει που διπλα στην σχολη εγραφε την πολη μας. για ιεκ που τους ελεγα εγω δεν σηκωναν κουβεντα. καναμε το χατηρι ολης της οικογενειας και μπηκαμε σε σχολη. σπουδαιο κατορθωμα ε; ξανα δινω και περασα καπου μακρια αλλα δεν μου αρεσε η σχολη και ετσι εμεινα εδω. ομως με τα χρονια ειδα οτι παλευα κατι πουδ εν μουα ρεσε και ολο αυτο γυρνουσε σε μενα και στον οργανισμο μου. ποσο μπορεις να καταλαβεις κατι που δεν μπορεις ε; οσο καλη διαθεση και να εχω μαθηματικα και χημεια δεν τα μπορω και συνεχεια με αυτα παλευω και με κρατανε πισω. νιωθω οτι δεν μπορω να κανω τπτ ανικανη πως το λενε. και δεν ειναι ετσι. αλλα χτες της τα ειπα και μου λεει γιατι μιλας ετσι και γτ εχεις νευρα. αμ μαμα κατσε μες την ζεστη να διαβαζεις κατι που σε πνιγει και να μηντ ο καταλβαιενεις και εχει κολλησει να κανουμε ιδιεταιρα. μωρε το ντουβαρι αν το κανει απο πρασινο μπλε σημαινει οτι δεν θα ειναι ντουβαρι; ελεος. και μετα μου την ειπα κιολας που δεν μπορω να βρω μια δουλεια. ρε μανα που ζεις; αν ειχαμε δουλειες δεν θα ημασταν αγανακτησμενοι. και οταν την ρωτησα που απαντηση δεν ειχε. και δεν θα υπαρξει.
οι γονεις μας ζουνε με τα ονειρα που ειχαν στην γενια τους μια δουλεια λεφτα και οικογενεια εμ δεν ειναι ετσι τωρα. δουλεια δεν εχω λεφτα με τπτ αλλοι ειναι 40 μεπτυχια και διαμαρτυρωντε λες και το χαρτι θα τους σωσει. και τωρα θυμηθηκε να μου πει οτι καναμε λαθος που δεν κοιταξαμε για ιεκ ε αμα ειναι κολλημενος ο ανθρωπος εγω απλα την πληρωνω αλλα οχι. αν κανω προσπαθεια τωρα και δεν μπορεσω πολλα σηκωνομαι και φευγω εχω φτασει να πονα το στομαχι μου να βγαζω σπυρακια στην γλωσσα να ζαλιζομαι να σκαω για ενα αδειο χαρτι στον τοιχο. ε οχι. δεν θα χασω εμενα για κανενα κωλοχαρτο που δεν μου δινει δουλεια. και οταν της ειπα εγω δεν θελω να αλλαξω και δεν σοβαρευομαι εγινε χαμος αμ με ειδες ποτε μαμα μου να ειμαι κλασσικη φοιτητρια; με τους καφεδες μου την βολτα μου τα παρτυ μου τις εκδρομες μου τα ξενυχτια μου; οχι....αρα δεν εχω να θυμαμαι τπτ και δεν θελω να το ξανα πεις αυτο ης ειπα. γιατι ως συνηθως η συγκριση ειναι με τον αδερφο μου. που εκεινος εχει λεφτα στο 20 του. απο του χρονο λεω γιατι ως τωρα τρωει απο τον μπαμπα και μου το παιζει μαγκας γιατι εκανε το χατηρι της μαμας. το οτι θα εχει λεφτα οκ μπραβο του αλλα για να αρεσω στην μαμα μου να παω και εγω ντε και ντε εκει οχι δεν το κανω. παντα αυτο μου λεει και δεν ξερει οτι ολη της η φραση ειναι λαθος απο την αρχη και το συναισθημα που μεταδιδει παντα λαθος και που της το λεω σκατα καταλαβαινει. παντα το δικο της. ε αι σιχτιρ.
λοιπον παω να διαβασω χημεια και αν ακουσετε εκρηξη η εγω θα ειμαι η οι αντιδρασεις που φτιαχνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις