Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΩΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ

ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ
ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΤΡΑΥΜΑ
ΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΠΙΑ, ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ
ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΚΗΦΤΟΣ
ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ν ΑΕΧΕΙΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ
ΠΩΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΟΡΦΙΑ
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ
ΚΟΙΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ
ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ
ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ
ΣΤΑΣΟΥ ΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ
ΠΩΣ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Η ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ
ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΝΙΩΣΤΟΝ ΜΥΡΙΣΕ ΤΟΝ
ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑΣΕΜΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΓΙΔΕΨΕ ΤΟΝ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ
ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ
ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΥΣΤΥΧΙΕΣ ΠΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΕΚΤΙΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΖΗΤΑΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ

Υ.Γ 1 ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΝΕΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΕΧΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΝΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ Η ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ
Υ.Γ 2 ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΟΥΟΥ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

3 σχόλια:

  1. Καλό,καλό..."ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΝΙΩΣΤΟΝ ΜΥΡΙΣΕ ΤΟΝ
    ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑΣΕΜΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΓΙΔΕΨΕ ΤΟΝ" πόσο μου άρεσε αυτό!!!!
    Είδα κ τη δημιουργία σου κ μ'αρέσει!!!!
    Διάβασα κ "τα λάθη μιας άλλης γενιάς" δίκιο έχει το παιδί!!!!
    Σε φιλώωωωω!!!!!!!!

    Υγ. Έχω μπεί εδω κ ώρα στο μπλόγκ σου απλά τα έλεγα λίγο με το κουκλί μου..χιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αληθεια κουνελακι μου σ ου αρεσε; πολυ χαιρομαι
    δεν εγινες μελος στο αλλο μου σπιτακι γτ;
    να πειτε και εκει μια κοουβεντα
    αν σ αρεσε και το κειμενο του χρηστου να τοτ το πεις
    βρε βρε τι προσκηνημα πεφτει στο κουκλι ε; σε μερικες φωτο ειναι θεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μόνο σε μερικές φωτό είναι?!...τι λες καλέ?!
    Χαχα..όντως έχει κ κάποιες παλιές που δεν είναι κ τόσο ωραίος...αλλά είναι απο τους ανθρώπους που όσο μεγαλώνουν είναι πιο όμορφοι...του πάνε τα γκρίζα μαλλιά...είναι πιο γοητευτικός!!!
    Ε είπα να τα πω απο εδώ....γενικά...
    Κ δε μπορώ να γίνω αναγνώστρια σε κανένα μπλόγκ...έχω καινούργιους αναγνώστες αλλά δε μπορώ να γίνω στο δικό τους γιατί δε μου τους βγάζει...όπως ούτε κ στο δικό μου βλέπω τους αναγνώστες....Για να δω αναγνώστες στα μπλόγκ πρέπει να μπαίνω απο Mozilla κ εκτός του οτι δε μου είναι πάντα εύκολο, δε μπορώ να γίνω αναγνώστρια γιατί βγάζει το όνομα της κοπέλας που το χρησιμοποιούσε πριν απο εμένα...δε θα βγάλει el.mar δηλαδή...
    Αυτά...Σε φιλώ!!!!!!!!
    Α έχεις χαιρετίσματα απο τον Eros...ναι ναι τα λέγαμε πριν...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις