Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ....

Καλημερα καλημερα
ελπιζω ολοι αν ειστε καλα, αν πιστευετε πως δεν ειστε βρειτε την αγαπημενη σας γωνια και ηρεμηστε, και αν ειστε αρρωστουλιδες υπομονη λιγο για να γινετε πιο δυνατοι απο την δοκιμασια αυτη.

Που λετε καλοκαιρι ερχετε και φυσικα το βιβλιο πρωταγωνιστει παντου και παλευουμε να βρουμε καποια καλα για την παραλια για να ηρεμησουμε και να ταξιδεψουμε το νου μας σε αλλα μερη και εικονες.

Εγω λοιπον ειπα οτι εχω 2 βιβλια που μπορει και να σας ενδιαφερουν και ειπα να σας τα δειξω αν θελετε να τα αγορασετε

το ενα ειναι της δημουλιδου που βλεπετε και μιαλα γαι εναν ερωτα απαγορευμενο και μια αγαπη αλλου ειδους που κανεις δεν περιμενε και ηταν σας θαυμα.

το αλλο ειναι του καρακαση πολυ ωραιο βιβλιο συγκινιτικο παλι για εναν δυσκολο ερωτα αλλα με διαφορετικη γραφη και εικονες τοσο ζωντανες που να τα θες.

Λοιπον τι λετε;

2 σχόλια:

  1. γεια σου κοπελίτσα μου...καλά είσαι;;; εγώ καλα! θα μου πεις τιμούλα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. που εισαι κοπελα μου; χτες σε μελετουσα. το καθενα το εχω 10 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις