Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΓΕΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010

 Καλημέρα, καλημέρα....
Όχι δεν μπορώ να γυρίσω τον χρόνο πίσω, αλλά μπορώ να σας πω τα...αποστάγματά μου απο το παρελθόν.
Αν έχετε διαβάσει την σελίδα σχετικά με μένα, θα ξέρετε οτι μου αρέσει το κρασί.
Έμαθα αρκετό κόσμο και οινοπαραγωγούς, αποκτώ γνώσεις μέσα απο τις εκθέσεις και κυρίως εκπαιδεύω την γλώσσα μου.
Φυσικά , αυτό το θέμα είναι τελείως προσωπικό. Τα γούστα διαφέρουν.
Αν θες να το σερβίρεις διαλέγεις κάτι άλλο απο το άν θες να το πιείς έτσι απλά. Έχει μια φιλοσοφία το κρασί ανάλογα με την περίσταση που το διαλέγεις.
Μπορείε να αναδείξει το φαγητό, ή να το χαντακώσει. Συμπεριφερθείτε του σαν άνθρωπο και θα σας ανταμείψει.
Για 2 μέρες λοιπόν, πήρα το τετράδιό μου και τον στυλό μου και έγραφα όσα μου άρεζαν - εμένα το τονίζω μην πείτε οτι τα δοκίμασα και δεν μου άρεσαν- κρατούσα πληροφορίες και τιμές. Περνούσα αυτήν την πόρτα 12 η ώρα και έφευγα 10 με την λήξη της. Ναι δεν είναι εύκολο πράγμα να δοκιμάζεις τα πάντα και να σημιώνεις μηντο γελάτε. Ασε που είχα μεθύσει και μετα απο ένα σημείο δεν καταλάβαινα τίποτα.
Έμαθα όμως, απο όλα έμαθα. Είδα παλιούς γνωστούς, συμφοιτητές, καθηγητές μου, και φυσικά μαέστρους στο κρασί.
Μου είχαν ζητήσει να γράψω και άρθρο για το εξωτερικό και πολύ χάρηκα. 
Τα αποτελεσματα απο αυτην την οινικη αναζητηση θα σας τα λεω εν καιρο αν θελετε να τα δοκιμασετε θα χαρω να μου πειετε αποψεις.
Φυσικά εγώ κάνω τις προτάσεις μου με κάθε επιφύλλαξη.
Αν κάποιος απο εσάς θέλει να τα δοκιμάσει ευχαρίστως να του πω που μπορεί να τα βρει γιατί δεν είναι παντού. Το καλό το κυνηγάς.
Ελπίζω να σας έδωσα μια ιδέα για το τί μπορέιτε να βρείτε και να μου πείτε αν σας άρεσαν.

2 σχόλια:

  1. Μας έδωσες πολλά περισσότερα από μία ιδέα..
    Πολύ όμορφα..:-)

    Να είσαι καλά..

    Τα λέμε σύντομα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αληθεια αγαπη μου σε βοηθησα; πολυ χαιρομαι να περνας απο εδω μην ανεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις