Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

800 ευρω




 


καλημερα καλημερα

ειναι ωραια να δουλευεις

και να βλεπεις τους κοπους σου να 

ανταμειβονται 

χαρηκα πολυ που πηγα σε ενα ωραιο μερος

σαν την Χιο

πηρα πολλα πραγματα με προιοντα 

τοπικα και κυριως κρασια

                             εκανα την δουλεια μου οσο καλυτερα μπορουσα 

                                   και κυριως ευχαριστα

                                Να πως πως τιποτα δεν ειναι ακατορθωτο

                             Οσο για το χρωμα του χρηματος που εχω διπλα 

                                   τοσα και αλλα τοσα πηρα και πολυ το χαρηκα

6 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που επιστρέφω και σε βρίσκω σε τέτοια διάθεση! Σε καλή μεριά! αν έμεινε τίποτα μετά τα ψώνια σου! :p

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαιρομαι που περασες ομορφα και που οι κοποι σου ανταμειφθηκαν!! παντα τετοια ευχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι κόποι πάντα ανταμοίβονται.... Να περνάς πάντα όμορφα μικρή μου! Είδες που σου τα έλεγα... Φιλάκιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ταξιδιαρα επομενη μερα να εισαι καλα
    ειμαι καπως καλυτερα
    δενε χω κανει ψωνια ακομα αλλα κατι θα κανω και για μενα
    εσυ πως περασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαρακι μου ειναι ωραια συναισθημα να πληρωνεσαι για οσα κανεις και ηταν η δουλεια που μουα ρεσε οσο δεν μπορεις να φαντασετις βεβαια ειχα και προβληματα αλλα δεν τους εδωσα σημασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κικη μου ειχες δικιο οντως ετσι ειναι παντα οτι δινεις παιρνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις