Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ΕΙΚΟΣΤΟ ΟΓΔΟΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ


Kαλημερα καλημερα
σημερα σε λιγο πεταμε για Χιο 
Φυσικα την δευτερα θα ειμαι εδω να σας δω
αλλα θα ηθελα να πω κατι
χτες μιλουσαμε με μια φιλη μου πλεον
και με ρωτησε κατι πολυ απλο αλλα σημαντικο
ΕΧΕΙΣ ΝΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ;
αν ναι τοτε ξερεις πως ειναι και αυτο θα διεκδικησεις
Πραγματικα πριν απο χρονια 
ειχα νιωσει 3 μερες ασφαλεια με πολλους αλλα
και με εναν πιο πολυ απο οσο ηθελα 
και σκεφτομαι καιρο τωρα να του το πω 
γιατι αλλιως ξερετε θα σκασω
ειναι λεξεις που θελουν να βγουν για να ηρεμησει η σκεψη μου.
Εσεις εχετε νιωσει;
Και αν ναι να την θυμηθειτε και να κανετε κατι
απλο και δημιουργικο για να την κρατησετε
οχι μονο για μια στιγμη .

8 σχόλια:

  1. καλά να περάσεις!!! μου είπαν ότι η Χίος είναι πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσακι να πας Νεα Μονη βυζαντινο μοναστηρι με ψυφιδοτα ,Αναβατο τον Μυστρα του Αιγαιου
    στα νοτια Μεστα,Ολυμπους,Πυργι το ζωγραφιστο χωριο Μαυρα Βολια μια υπεροχη παραλια μα μαυρα βοτσαλα ,Εμποριο ,Κωμη για νυχτερινη ζωη κοντα στο κυμα
    βορια Δασκαλοπετρα με την πετρα που διδασκε ο Ομηρος ,κοντα στην πολη μολις 6-7 χιλμ.
    προχωροντας πας στο Πατουκιος και την Λαγκαδα δυο ομορφα μερη με φρεσκο ψαρι και ομορφες παραλιες
    η Β.Δ Χίος ειναι ομορφη αλλα λιγο πιο απομακρυσμενη και ξεχασμενη
    εχει μια καταπληκτικη παραλια τον Μαναγρο κοντα σε ενα χωριο την Βολισσο με καστρο ενετικο
    εχει και πολλα αλλα μερη αλα πρεπει να κατσεις 6-7 ημερες για να προλαβεις να τα δεις
    μεσα στην πολη μπορεις να δεις το καστρο με τα σοκακια του ,τον αγροτουρισμο που ειναι στον Κηπο στο κεντρο της πολης αυτο το σ.κ. ,στην Πινακοθικη τις συλλογες Γυαλουρη και Μυταρακη
    το ναυτικο Μουσειο και το Αρχαιολογικο
    εχει καλη νυχτερινη ζωη και ομορφες ταβερνες για φαγιτο
    αν θες και αλλες πληροφοριες πες μου
    καλα να περασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σπουδαιο πραγμα η ασφαλεια... απαραιτητο... !! να περασεις τελεια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω νιώσω ασφάλεια...-είμαι ασφαλισμένο κουνελάκι...χαχαχα :P!!!!!!-κ μ'αρέσει!!!
    Καλά να περάσεις!!!!!Σε φιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ιωαννα μου κοιτα να γινεις καλα και να μας μιλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειρηνη μ για δουλεια ειμαι εδω αυριο γυρνω αλλα ειδα αρκετα και κυριως γευτικα ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μαρια μου πολυ σημαντικο και μακαρι να το βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κουνελακι μ μακαρι να κανω αυτο που θελω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις