Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΜΗΝΑΣ ΕΒΔΟΜΟΣ

Καλημερα καλημερα

Καλε για δες πως περασε ο καιρος και φτασαμε ως εδω

Ουτε εγω πλεον το πιστευω πως εκεινο το απογευμα που μου καρφωθηκε  η ιδεα να  μοιραζομαι οσα θελω τελικα και καλο θα μου εκανε και θα κρατουσε τοσο πολυ.

Μπραβο μου και φυσικα για αυτο θα ηθελα να σας πω ευχαριστω που καθημερινα οσοι θελετε μπαινετε εδω μεσα και βλεπετε ενα κομματι της ψυχης μου και που εστιαζει η ματια μου.

Ειναι χαρα για μενα οταν μπαινω στα σπιτακια σας και βλεπω πως στις λιστες ιστολογιων σας υπαρχω και εγω. Σαν παιδι κανω και πολυ χαιρομαι. Και λυπαμαι για οσους δεν με εχουν κλαιω. Γιατι καλε δεν με παιζετε; βαλτε με και εμενα στις λιστες σας. 

Μου κανετε καλο οσο και αν δεν το πιστευουν μερικοι. Εχω την αισθηση και αυτο χαρη σε εσας οτι εκει εξω εχω δυναμη λογου και η φωνη μου ακουγετε και καποιους τους ακουμπα. Ισως ειμαι η φωνη για οσους δεν μπορουν να πουν οσα νιωθουν. Θελω να σας ακουω και εσας να μου λετε τι θελετε και να φαιρνετε την παρεα σας σπιτι μου να τα λετε οκ;

Λοιπον αποφασεις επαρθηκαν και ειναι καιρος να υλοποιηθουν.

Θυμαστε που σας ειχα πει μια φορα να κανετε ενα δωρο με αναμνησεις;
ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ????????????????
Οπως θα ελεγα η ζουμπουλια δεν θυμαστε; Ε καλα για αυτο ειμαι εδω Μπειτε εδω να το θυμηθειτε
Ειχατε δικιο και ευχαριστω την  ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ  που μου ειπε: το οτι γραφεις δεν σημαινει οτι ολοι σονι και ντε θα μπουν και θα σου πουν κατι, για σενα το κανεις
Και ναι πλεον το εχω καταλαβει. Θα χρησιμοποιησω το blog μου σαν πινακα ανακοινωσεων και θα λεω οτι θελω να αποκτησω σαν να το εχω ηδη. Θελω να εχω εικονες απο αυτα που μου αρεσουν και να βαλω ολο το συναισθημα μου μεσα ωστε να ξερω πως ειναι τι θελω τι ζητω και να το αποκτησω. Εξαλλου καθε φορα που γραφουμε ολοι κατι αφηνουμε και ενα κομματι μας μεσα σωστα;
Ε και εγω θα το κανω πιο ενεργα.
Να πω πως ευχαριστω οσους ερχονται πρωτη φορα οσους με βρησκουν απο την αναζητηση και οσους γραφουν κατι απο τις σκεψεις που τους βγαζω και φυσικα το  ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ  που ειναι ατακτο μα παντα εδω

8 σχόλια:

  1. Βonjour! ωχ!γνώρισα δυο Γαλλίδες κ μου έμεινε!...
    Buongiorno επανήλθα :P...χαχαχα!!!!!!!!
    Come stai? :)!!!!!
    Αχ αυτό το άτακτο κουνελάκι...όλο σε παρακολουθεί!
    Κοπελάρα μου εσύ...να γράφεις κ να ξαναγράφεις!!!
    Είναι πολύ σημαντικά τα δώρα με αναμνήσεις..είναι άνθρωποι που δε δίνουν κ πολύ σημασία..είναι κ άλλοι βέβαια που δακρύζουν με μια τέτοια κίνηση...
    Άλλωστε δεν είμαστε όλοι ίδιοι!
    Φιλάκια πολλά :)!!!!!!!!
    Baci :)!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να ερθουν και αλλοι πολλοι ομορφοι μηνες ευχομαι για το μπλογκοσπιτακι σου!! που οσο παει ολο και πιο ομορφο το φτιαχνεις :) να εισαι καλα κοριτσακι και παντα με την ιδια ορεξη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕ ΣΕ ΠΑΙΖΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΩ!!!!!!!!!
    Ο ΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΓΔΟΟΣ!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΒΔΟΜΟΣ;
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α καλα αυτο πλεον δεν ειναι απλο κουνελι
    η λιγκουαφον σε ζωακι ειναι
    καλημερα πολλα φιλακια να δινεις παντου
    να τα χαιρεσαι που τα κανεις σαν κινηση
    να παρεις ενα πινακα να βαλεις πανω φωτο και να στολισεις σπιτια για δωρο για σενα
    να μεινεις εδω για να ακουω την καλη σου κουβεντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαρια μου την ορεξη την βρησκω μεσα μου οκ αλλα με βοηθατε και εσεις με την υπαρξη σας
    τι αλλο θες να αλλαξω μικρη μου; εχεις καμια ιδεα; τι να κανω; δεν ξερω και πολλα απο την κατασκευη του. ακουω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρενα μου ρενουλα μου να εισαι καλα που με παιζεις και εσυ αληθεια;
    βρε κοπελα μου δεν μιλω για τον μηνα του ημερολογιου αλλα για το οτι εκλεισα 7 μηνες στα συγγραφεςα στο μπλογκ καθε μηνα στις 24 το κανω.
    αχου;;;;;
    σου αρεσε και εσενα η ιδεα; και θα την κανεις; να την διαδωσεις παρακαλω ειναι απλη μα κανεις δεν την κανει γτ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ!!!!!!
    ΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΔΕΙΞΩ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρενα μου να το κανεις και να βγαλεις φωτο και να το δειξεις σε ολους να παρακινησεις κοσμο να βαλει σε εναν απλοο πινακα τις επιθυμιες τρου ελευθερα και να τις βλεπει καντο και θα εκπλαγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις