Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑΝΑΣΗ

Χρονια πολλα θαναση
Τον γνωρισα πριν 4 χρονια σε ενα σαιτ κοινωνικης δυκτιωσης. Φυσικα απο τοτε μιλαμε οποτε μπορει. Γιατι; Μα γιατι αν τον γνωριζατε, θα ξερατε πως ο ηρωας του, ειναι ο Βεγγος που του μοιαζει παρα πολυ. Οποτε και να τον παρεις τηλ, αυτος οδηγαει και τρεχει μεσα στην Αθηνα οπου ζει ,για τους ΠΕΛΑΑΑΑΤΕΕΕΕΣ ΤΟΥ.
Κατα τα αλλα, ειναι ενα παιδι οπως βλεπετε και στην φωτο, παρα τα 31 του χρονια πλεον. Εχει τρελα με την οργανωση και την ταξη. Καθαριοτητα παντου μα οχι με υστερια, βαζει στοχους και τους πετυχαινει, καθοτι αριστος στο σημαδι, μιας και ειναι τοξοβολος με πολλες διακρισεις. Παντα με ενα προγραμμα στα σκαρια, με ενα ονειρο να τον κατα τρωει, και μια ιδεα να του τρυβιλιζει το μυαλο.
Θανο μου, θελω να σου πω πως πρεπει καποια στιγμη να ηρεμησεις και να καταλαβεις πως ολα, μα ολα εχουν το χρονο τους και την ωρα τους. Και πως και να σκασεις και ολα να τα εχεις ετοιμασει οπως τα θες, παντα κατι θα σου την βγει απο τα αριστερα χωρις φλας και θα στα χαλασει ολα.
Εισαι απο τους τυχερους ανθρωπους που εχεις υγεια, δουλεια, φιλους παντου και παντα, ενα σπιτι που επιτελους πρεπει να βρεις το τελικο γιατι κουραστηκα να σε ακουω να μετακομιζεις.
Κατσε να χαρεις και να εκτιμησεις οσα πετυχες με σκληρη δουλεια, κοιτα πως εισαι απο τους προνομιουχους αυτης της εποχης, και μονο τοτε θα σου ερθουν και τα αλλα που θελεις.
Επειδη πολλοι δεν τον γνωριζετε θα σας τον συστησω καλυτερα.
Ειναι μεγαλωμενος και γεννημενος στην Χιο απο οπου δραπετευει προς Αθηνα για να σπουδασει κατι με υπολογιστες - τι ειναι αυτο που δουλευεις ακομα δεν εχω καταλαβει να μου το πεις- οπου και μενει , και ριζωνει για να καταφερει κατι...Που μαλλον ακομα ουτε και ο ιδιος ξερει. Μπορει να σε οδηγησει στην παρανοια με την απιστευτη τρελα που κουβαλα, αλλα μην ξεγελαστειτε γιατι δεν ειναι μονο αυτο και σιγουρα δεν ειναι ετσι. Περα απο την οργανωση που τον διακατεχει- που θανο ειναι εκνευριστικη καμια φορα- ειναι ηρεμος με επειχειρηματολογια που λες - μα ποιον εχω απεναντι μου;- με τροπους- μιλαμε αν τον πιασει αυτη η φαση δεν ξες απο που να πας να κρυφτεις- με μεγαλη τρελα για τα τσαγια- τοση που σπιτι του εχει μεγαλη συλλογη απο γευσεις και αρωματα τακτοποιημενες σε κουτακια- του αρεσει το φαγητο και το κρασι- Θανο μου τωρα καταλαβα γιατι με εχεις φιλη για το τσαμπα κρασι ε;- δοτικος και τρυφερος μα και τεμπελης νωχελικος στριμμενος και αναποδος. Θα τον δεις να δινετε εκει που αγαπαει, ασχετα αν αυτο ειναι μια κατασταση μια γυναικα ή ενα αντικειμενο, και θα απορησεις γιατι το ιδιο πραγμα το βαριεται καμια φορα ευκολα. Ξερει να περιποιειτε τις γυναικες- ελπιζω να εξελυχτηκες και λιγο- και να σε κανει να εισαι ανετα και καλα μαζι του. Μια τρελα έχει  με τα ταξιδια οποτε δεν οδηγει και δεν εχει δουλεια -πραγμα σπανιο μαλλον- ομως οταν το κανει το χαιρετε.
Εγω για να μην παρεκτραπω θα σου πω ενα ευχαριστω για τις φορες που σε ειδα- που δεν ηταν πολλες αλλα ικανες για μια γνωμη- ευχαριστω για οσα κανεις, εκανες , θα κανεις και ειχες κανει τοτε που με ειδες, τον εκτιμω γιατι ειναι σοβαρος περα απο την υποτιθεμενη μασκα βλακειας που φορα για να κρυβετε, μου δινεις μαθηματα, ελπιζω να ερθεις καποτε εδω πανω και να μην με απειλεις μονο οτι θα το κανεις, να σου πω οτι εκτιμω καποιες κινησεις σου, εκνευριζομαι με καποιες αλλες, ευχαριστω για τα συναισθηματα που μου βγαζεις και τωρα και τοτε ειτε τα γνωριζεις είετε οχι. και για μερικα που δεν ξερεις, να πω ευχαριστω γιατι εχεις γινει ατακα στους φιλους μου οταν βγαζω φωτο, και εικονα οποτε μιλαω για την Χιο.
Κρατα μου μια θεση στο νεο σου σπιτι για να το δω επιτελους Και θελω ενα σαββατοκυριακο να μου διαθεσεις την υπαρξη σου αποκλειστικα μπορεις; Και ν δεν μπορεις θα μπορεσεις για το Ιωαννακι σου.
Ακουμε ομως τωρα και αν θες κανεις οτι σου πω. 
Μην ξοδευεις την υπαρξη σου σε ανουσιες υπαρξεις. Εσυ που εισαι του προγραμματος και της ταξης, σκεψου πως περα απο την απολαυση που θα ειναι για λιγο, θα χωρτασεις το κορμι μα την ψυχη σου θα την αδειασεις, τοσο που δεν εχει παρα κατω και οταν θα βρεις εκεινη που θα την θες, δεν θα εχεις κατι να της δωσεις. Ηρεμησε και ξερω σε τι φαση εισαι μαζι την περναμε. Φροντισε το μεσα σου να το σωσεις, και να το γεμισεις με εικονες, ατομα, εμπειριες. Αγαπησε εσενα πιο πολυ και κανε πραγματα για σενα. Ναι οκ ειναι και το σεξ για σενα αλλα ξεκοοοολλααααα. Ξερω πως εκει εξω, ειναι καποια για σενα και θα την βρεις οχι το 2013 που θες εσυ αλλα οποτε τυχει. Να σου πω οτι εισαι θαυμασιος αν το πιστευεις εσυ και πως εγω το βλεπω. Χρονια πολλα, να εισαι γερος πανω απο ολα, δημιουργικος και αν θες την γνωμη μου εισαι τυχερος γιατι αν κατσεις στο ξεφωτο της ζωης σου θα δεις....πως εχεις πετυχει κατι....ικανο να σου δινει δυναμη. Με πιστευεις; 

6 σχόλια:

  1. που ΄σαι Θαναση,ηθελα να σε ανταμωνα η γρουσουζια να σπασει(αγαπημενο μου τραγουδι)
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ.ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα και καλα στον φιλο σου! καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χιωτισσα μου ελπιζω να του αρεσε το κειμενο
    ωραιο τραγουδι βρε. να ναι καλα γερος δυνατος και φυσικα δημιουργικος. εσυ πως εισαι πως περσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαρακι μου να ειναι καλα οχι μονο ο θανος αλλα ολοι μας. καλη και δημιουργικη βδομαδα σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άργησα αλλά ήρθα!!
    Να τον χαίρεσαι!!!
    Πρέπει να είναι φοβερός τύπος,δυναμικός,δραστήριος...με την ευαίσθητη πλευρά του!Να τους προσέχεις τέτοιους φίλους κούκλα μου..αξίζουν πολλά!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι ειναι ολα αυτα και αλλα τοσα καλε εγω να τον προσεχω; αυτος τον εαυτο του να κοιτα και να ηρεμησει μπας και βρει τι θελει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις