Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ AGRIGATE.GR ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Νεος αέρας χτυπησε την οινικη ας  πουμε πενα μου και μια νεα συνεργασια ηρθε να με βρει

Μολις προχτες βγηκε το ενα αρθρο μου οποτε οσοι δεν το ειδατε μπειτε εκει 

Αυτη τη φορα μιλαμε για ενα γεωπονικο sait που μπορειτε να το δειτε ολοι.

Ναι ναι φυσικα και ξερω τι θελετε....

το κουδουνι του γραφει http://www.agrigate.gr/

Ο λογος που μπηκατε σημερα εδω μεσα ειναι.....


Για τον 3ο ποδηλατικο γυρο οινοποιειων της Νεμεας.

Περιμενω σχολια σας οκ;

Ευχαριστω εκ των προτερων.


12 σχόλια:

  1. αν και κουραστικό, μεθυστικό!
    ειδικά η Νεμέα είναι από τις αγάπες μου. ποτέ δεν μπόρεσα ν αντισταθώ σ' ένα αγιοργίτικο ή αγιωργίτικο δεν έχω βγάλει άκρη.
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσαρα μ σε ευχαριστω ειναι πολυ σημαντικο για μενα ενας καλος λογος ναι ειναι καλα κρασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάρα μου, διάβασα και τα δύο κείμενα σου αλλά δεν μπόρεσα να σου αφήσω σχόλιο γιατί θέλει κάποιο όνομα ή κάτι τέτοιο που δεν κατάλαβα καλά.. μου άρεσαν πάντως και τα δύο, καλή αρχή σου εύχομαι μακάρι να τις 100στήσεις τις εφημερίδες και τα άρθρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Ιωάννα μου!!!Καλή αρχή!!!!
    Καλό ΣΚ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσαρα μ απο τα ξενα σε ευχαριστω που τα διαβασες να εισαι κα΄λα ναι ξερω δεν αφηνουν να γραψεις δεν ξερω γτ και αλλοι μ το ειπαν να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρυσανθη μ καλη να εισαι γεματη και εσυ να εισαι καλα ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια μικρή μου!!! φιλάκια και σε ανώτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπημενε μου μελισσοκομε σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια ευχομαι να μπαινεις συχνα και να μαθαινεις οτι βρησκουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φανη μου ευχαριστω πολυ για την στηριξη μου ειναι σημαντικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σου!! Δεν σε προλαβαίνουμε με τα νέα σου!! Καλή συνέχεια!! Καλή σου εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σταχτοπουτα μου δικιο εχεις τωρα που το λες ουτε εγω με προλαβαινω ευχαριστω και εσυ να κανεις οτι θελεις παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις