Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ FUITPLUS.GR ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

χαχα

εχω να σας πω νεα που εμενα προσωπικα αφορουν και θελω να τα μοιραστω

πριν λιγο καιρο ειχα πετυχει ενα σαιτ μεσα στον κυβερνοχωρο που μου αρεσε πολυ.

Απαρτιζετε απο ατομα απλα και καλα. 

Με αποψη και στυλ...

Η εδρα του ειναι στα Γρεβενα και η εντυπη μορφη του πιανει ολοκληρη την Ηπειρο 

Εχει ομως και ηλεκτρονικη που μπορει να διαβασει ο καθενας παο οπου και να ειναι.

Ετσι πηρα το θαρος και χτυπησα την πορτα του με ενα e-mail.

Ηθελα να ειμαι μελος αυτης της παρεας και φυσικα με δεχτηκαν......

Απο σημερα λοποιν ανηκω επισημα στο δυναμικο του καιθελω την συμπαρασταση σας.

Η ηλεκτρονικη σελιδα του ειναι ΕΔΩ

Και το κειμενο μου ειναι ΕΔΩ

Θα ηθελα να το διαβασετε και για ενθαρυνση να αφησετε κατω απο το κειμενο εκει ενα σχολιο.

Μπορειτε;

Η προσφορα ειναι εδω και ειναι για ολες τις κοπελες απο ολες τις πολεις για δειτε ΕΔΩ

6 σχόλια:

  1. μπράβο... καλή αρχή!!με πολλές και δημιουργικές ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω κοπελαρα μου να εισαι καλα και να ξερεις σε παρα κολουθω στο Blogloving πολυ καλη η δουλεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AA μα αυτά είναι καταπληκτικά νέα! Καλή αρχή κορίτσι και καλά κείμενα! Σίγουρα θα κάνω τις βόλτες μου απο εκεί.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιουπιιιιιιιι ηρθε και η χρυσα μου η ταλενταρα μου καλως την
    ευχαριστω ματια μου διαβασε το να μου πεις αν σ αρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ευχάριστα νέα Ιωάννα μου!! Καλή αρχή σου έυχομαι και καλή επιτυχία σε αυτό το νέο σου ξεκίνημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά!!! Μπράβο σου!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις