Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ



Με οτι και να καταπιαστεις
ας εχει λιγη φινετσα.
Προσεξε απο τωρα εκεινα τα ασημαντα
μεχρι προτεινως πραγματα που σου τραβουν
την προσοχη. Σε κανουν να νιωθεις ωραια.
Αγαπησε τις λεπτομεριες στο καθε τι.
Τοτε θα καταλαβεις οσους σχολιαζες πριν ως σχολαστικους.
Απο τον τροπο που ντυνεσαι μεχρι τον τροπο που κοιμασαι, δειχνεις την κομψοτητα σου.
Κοιταξε ξανα το σπιτι σου, την ζωη σου και
αλλαξε οτι δεν σε γεμιζει.
Φτιαξε τη διαθεση σου, ξεκινωντας απο 
μια ωραια κορνιζα.
Συγκεντρωνοντας τις μικρες αλλαγες
θα ερθει η μεγαλη.
Επικεντρωσου στα μικρα βηματα    με τα
κοκκινα προσεγμενα γοβακια σου που θα
σε οδηγησουν στην μαγεια της κομψοτητας.
Μην πεις δεν μπορω...
Απλα περπατα αργα, σταθερα, κομψα 
και αλλαξε τα παντα σταδιακα

11 σχόλια:

  1. ολες αυτες τις μερες βλεπω ποιος με παρακολουθει και τα σχολια και ευτυχως εχω σταθερους ανθρωπους που ενω δεν μπορω να γραψω κατι εκεινοι ειναι εδω αυτο ειναι η χαρα μου σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρετώ το ζουζούνι μου!!!
    Τι ωραία που τα λές πάλι!!!
    Α εγώ δεν παρακολουθώ κανέναν:P..κάθομαι σπιτάκι μου ήσυχα ήσυχα:D..χιχιχι!!!
    Σε φιλώωωωωωω...και σε ξάνα φιλώωωωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κομψότητα.. περιέγραψες με μια λέξη την θεωρία μου, η καλαισθησία είναι το παν, είναι η αρμονία και η μεσότητα στη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνφωνώ απολύτως με ότι γράφεις τα κομψά και τα φινετσάτα της ζωής μας..είναι αυτά που θα μας κάνουν να νιώθουμε ξεχωριστοί ανθρωποι και βέβαια μπορούμε...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ αληθινό...η ευτυχία βρίσκεται στα απλά...
    καλό βράδυ φιλαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κουνελακι μ να παρακολουθεις γιατι πραγματικα υπαρχουν πολυ ωραια πραγματα και σπιτακια
    μ αρεσε που με ειπες ζουζουνι χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. προσωπικοι στιχοι μ να εισια καλα που περνας συχνα απο εδω μακαρι να δουμε κατι απο την ζωη σου και να μας κανεις μερος της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρουλα μου ολα μπορουν να γ ινουν ολα αρκει πλεον να τα κοιτας διαφορετικα τα μικρα και ασημαντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ βρε σκοτεινε μ τυπε γραψε μια φορα και εσυ αν εχεις κανει οσα εχω προτεινει ετσι να δω πως τα ζει ενας αντρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο :) αλλά και αληθινό ! οι λεπτομέρειες άλλωστε κάνουν τη διαφορά.
    Τα φιλάκια μου κορίτσι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπισκοτο μ θελω απο σημερα σε ολα να κοιτας και το πιο μικρο και θα δεις πως ολα θα αλλαξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις