Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ


Δώσε μου χρόνο να κάνω το τίποτα,

δώσε μου την ευκαιρία να δω τι μένει!

Δώσε μου τον τρόπο να γυρίσω πίσω, 

να με ξαναβρώ. Δώσε μου εμένα.



Δώσε μου το τίποτα για να βρω τα πάντα.

Δώσε μου το τίποτα για να δω.

Να δω που βρίσκομαι.

Από πού ξεκίνησα, τι ήθελα

Που λογάριαζα να φτάσω και που πήγα.

Τι συνέβη, τι έχασα, τι κέρδισα.

Που έκανα λάθος;



Δώσε μου το τίποτα να βρω ηρεμία

Δώσε μου το τίποτα να βρω σοφία

Δώσε μου το τίποτα να βρω εμένα

Δώσε μου το τίποτα να βρω χαρά.

5 σχόλια:

  1. χμ! δεν είμαι σίγουρη....για το δώσε μου το τίποτα
    εγώ θα σου έλεγα να πάρεις μόνη σου το χρόνο τον τόπο και το 100% της σκέψης σου για να ξεμπλέξεις το κουβάρι,με άλλα λόγια μην περιμένεις από κάποιον άλλο να σου δώσει κάτι που είναι εξαρχής δικό σου!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με μάγεψε η φώτο!
    Βοήθεια?σε ότι ζητήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε παιδια να διαβαζετε ολη την αναρτηση οχι μονο οτι σας αρεσει απο το σπιτι μου λε μπορω να διαβαζω τις αναρτησεις σας αλλα δεν με αφηνει να αφηνω σχολια ενω ειμαι κανονικα συνδεδεμενη οταν βγαινω στις αναρτησεις μου μου λεει κανε συνδεση τι να κανω λεω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα πετά το πσ σου η κάψε τον ΟΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις