Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

ΕΧΩ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΑΙΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ




Καλημέρα καλημέρα...
Για το τέλος αυτής της χρονιάς
άφησα ένα ευχάριστο γεγονός για μένα.
για να μου πάει καλά και η επόμενη χρονια
Εύχομαι πρώτα σε όλους να είστε καλα
γεροί, δυνατοί, δημιουργικοί, πιστοί στα όνειρά σας,
να μπορείτε ακόμα να πιστεύετε σε εσάς και του άλλους
να βάλουμε στόχους που αξίζουν για μας.
Να μπορούμε να μας συγχωρούμε, όπως και τους άλλους.
Ότι και να φέρει το νέο έτος θα το έχουμε σχεδιάσει εμεις.
Αλλά σήμερα ήθελα να σας πω για αυτο το χαρτι που βλέπετε
Είναι ένας λογοτεχνικός έπαινος για το ποιήμα μου
ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ
και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Είναι ωραία εμπειρία, ένα συναίσθημα ζεστό
εκει που σου αρέσει να ανήκεις και να κάνεις πράγματα για όποιον τομέα και αν είσαι καλός να σου λένε έναν καλό λόγο.
ένα μπράβο για όσα κάνεις , έτσι συνεχίζεις πιο θερμά.
Σε ότι και να κάνουμε απλό ή σύνθετο, μικρό ή μεγάλο
χριαζόμαστε αβανταδώρους και εγω για αυτό σας το δείχνω.
Πρώτον για να το πιστέψω και εγώ και δεύτερον
για εκείνο το χειροκρότημα, την αγκαλιά, τα λουλούδια και το μπράβο.
Θα σας ευχηθώ και σε εμένα μαζί,
Να βάλουμε στόχους σε ότι ξέρουμε καλά να κάνουμε,
να χαμογελάμε κάθε μέρα με όσα πετυχαίνουμε.
Και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κριτές,
έστω και για αυτόν τον έπαινο που με επιβραβεύει.
Φυσικά και θα συνεχίσω να γράφω..
Όχι για το χαρτί και την διαδικασία μόνο...
Αλλά για να μην φρακάρουν οι λέξεις μέσα μου και σκάσω.
Για να βγάλω όσα θέλω να πώ...
Πάνω απο όλα ...
η κάθε έντονη στιγμή,  είναι πιο σημαντική απο κάθε νέο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις