Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Καλημερα καλημερα

Ηθελα να σας πω πως μετα απο τοσα χρονια που ειμαι σε αυτη τη σχολη 

Με οσες απεργιες και αναποδους καθηγητες και αν μου ετυχαν

Με μαθηματα που ηταν εκτος πεδιου μου και πανω απο τις δυναμεις μου

Ειμαι μια γεωπονος.

Δεν εχει σημασια παντα ενα χαρτι να στο αποδεικνυει για να το εχεις στο τοιχο σου.

Εχω μαθει πραγματα απλα χρησιμα για τροφιμα και κυριως πως καλλιεργουνται που σαν παιδι της πολης δεν θα τα ηξερα αλλιως. Το εμποριο το μαρκετινγκ τι βλακεια και τι αηδια υπαρχει πισω απο τις μεγαλες θεσεις.

Εγω ομως ειδα εκεινη την πλευρα που εχει μονο ομορφια γιατι αυτο ηθελα να δω. Μεσα απο αυτη τη σχολη που δεν ηταν επιλογη μου εμαθα πως σαν χαρακτηρας μου αρεσει το κρασι και αλλιως δεν θα το ηξερα. Τα λουλουδια πουε χουν κοπο και ας κρατανε λιγες μερες. Εκτιμησα το τι τρωω και την χαρα και προσμονη να το καλλιεργεις. Την χαρα να δινει συμβουλες σε αλλους που για αν τις μαθεις εβγαλες τα ματια σου. Αγαπησα την γη και το χωμα γιατι κρυβουν μυστικα.

Οποτε ναι ειμαι πτυχιουςχος γεωπονος γιατι βρηκα τομεις αυτης της σχολης να αγαπησω. Γνωρισα παιδια και καθηγητες με γνωσεις και καλαμια παρκαρισμενα. Αλλα χαιρομαι που ερχετε και το χαρτι να μου πει οτι ειχα δικιο που εμεινα και εμαθα κατι καλο και διαφορετικο.δινω εξετασεις τωρα και θα σκισω σε ολα τα μαθηματα οποτε ναι το πτυχιο μου ερχετε

12 σχόλια:

  1. Καλωσορίζουμε τη γεωπόνο μας!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ρε κοπελάρα μου! Ετσι σε θέλω, πάουερ! Συγχαρητήρια -στα λέω από τώρα- και όταν έρθει και το χαρτί, τότε θα ξαναπεράσω για το κέρασμα, βεβαίως βεβαίως!!! :)
    φιλιά βιεννέζικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια!!!!!!!!
    Μπράβο σου, μπράβο σου για την υπομονή σου, μπράβο για την επιμονή σου, μπράβο για την προσπάθειά σου, μπράβο για τις ώρες που αφιέρωσες, μπράβο μπράβο μπράβο!!!!!
    Ξέρω τι είναι, να προσπαθείς για να παρεις ένα πτυχίο!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητηρια.
    εχω αγαπη στους γεωπονους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιαγια μου να εισια καλα οταν ορκιστω 5 μερες θα το καψουμε ετσι βρε για τα 5 χρονια που σκαω δλδ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ατιθασο πνευμα μου εισαι ο λογος που χαιρομαι που γραφτηκα εδω μεσα δλδ καθε φορα που γραφεις και γαμω τους μονολογους και την τρελα και την δυναμη ψυχης και τον τσαμπποκα οσυ και την γκομεναρα που εισαι και ολα ελα καθε μερα κερναω δεν σταματω να βγαζω αποσταγματα παο μενα για σας απο τα πιο απλα μεχρι τα πιο δυσκολα. α και κανε κατι με τα σχολια σου γτ δεν με αφηνει να σου γραψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευθυμια μου να εισαι καλα καλε τοσα μπραβο ουτε να το εχω παρει το πτυχιο φαντασου την μερα που θα τοκρατω τι θα κανεις ε; μωρε ερχετε το καλω και το θελω καιρο τωρα αλλα υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χιωτισσα μου εσυ τι μου κανεις βρε; μας εχεις αγαπη ε; ε τοτε να σε κανω εναν κηπο για να τον χαιρεσαιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλη σταδιοδρομια κοριτσακι
    να εισαι καλα και να πραγματοποιηθουν τα ονειρα που εκανες μπαινοντας στην σχολη
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειρηνη μου ακομα δεν το πηρα το πτυχιο το ετοιμαζω και το καλοπιανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειρηνη σ. κοιτα οταν μπηκα μπηκα κατα τυχη. δεν εκανα ονειρα τωρα πλεον βαρεθηκα και λεω να τελειωνω λιγο το συντομοτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις