Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ

χτες με ρωτησες;
τι θα διάλεγες ανάμεσα στην αγάπη στο χρημα και στην τύχη 
και σου απαντησα την αγαπη
εγω θα διάλεγα την τύχη μου ειπες
γιατι αν εχεις τυχη μπορείς να εχεις και τα άλλα δύο μου απάντησες.
αν με ρωτουσες τωρα παλι το ιδιο θα διάλεγα.
την αγαπη την μοιραζεσαι την τύχη οχι.
την αγαπη την ζεις με ωραιες εικονες
την τυχη την περιμενεις με καταστάσεις που ισως συμβουν.
το χρημα το θελεις μα και σκετο μονο του δεν εχει αξια γιατι οσα και να παρεις για εσενα παντα το να τα μοιραζεσαι ειναι καλυτερα.
η εμπειρια της αγαπης ειναι στο χερι σου ποσο θα κρατησει και απο ποσους ενω η τυχη που ξερεις; μπορει και να φυγει.
το να εχεις την αποδοχη του κοσμου ειναι τυχη. το να σε αγαπουν οι γυρω σου ειναι τυχη. και δεν πουλιεται ουτε εξαγοραζετε. 
το χρημα το θελω μα αν βρω αυτο που αγαπω ειναι τυχη που θα μου φερει χρημα γιατι θα κανω οτι μου αρεσει.
και ξερεις κατι;
ειναι πολυτιμο δωρο σε αυτην την ζωη να αγαπας.
αξια που δεν πουλιεται συναισθημα που δεν πιανετε μα το ζητας
και δεν χωραει σε καμοια βιτρινα οσο χρυση και αν ειναι για να πουληθει.
οποτε μικρε μου διαλεγω την τυχερη χρυση μου αγαπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις