Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

TAG TAG

Κανόνες
* You must post these rules.
* Each person must post 11 things about themselves on their blog.
* Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to aswer.
* You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
* Go to their page and tell them you have linked him or her.
* No tag backs.
* No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
* You legitimately have to tag 11 people...


Είπα να το παιξω και εγώ καλέ και με καλεσε ο dark13sun   ΧΜ ομολογω οτι πεδευτηκα εγω...ναι ναι εγω κυριοι και κυριες αυτο με ανησυχει. λοιπον η ανακριση αρχιζει

1 τι κανεις μετα το σεξ?
μπανιο και ονειρευομαι το επομενο
2 τι θα αλλαζες στην μορφή σου?
θα αδυνατιζα μονο
3 τι θα αλλαζες στον χαρακτηρα σου?
θα ειχα πιο πολυ υπομονη και θα ημουν πιο σκληρη
4 "ο ερωτας περνα απο το στομαχι" μυθος?
κοιτα να δεις το να το κανω στην κουζινα μ αρεσε το να καθομαι να μαγειρευομαι γιατι ετσι συνηθισατε απο την μαμα σας δεν το νομιζω ασε που μετα μας βλεπετε σαν την μαμα σας και καθολου ερωτικα πλασμα. οποτε μαγειρευω οταν λειπει ο αλλος και μετα χρησιμοποιω την κουζινα αλλιως.
5 μιλας οταν κανεις ερωτα?
μα φυσικα καλε ειναι δυνατον εγω και να μην μιλω ακομα και εκει?
6 παντοτινη αγαπη ή αιώνιος έρωτας?
σε αγαπαω όσο ζω άρα;
7 όλα μαζί ή μερικά ( εννοω με τον συντροφό σας) ?
αν με εξηγησεις τι εννοας
8 τι θα αλλαζες κυριως στις σχεσεις των ζευγαριων?
οτι πλεον ολα τα βρησκουν ευκολα και δεν προσπαθουν. αν χωρισεις δεν τρεχει κατι υπαρχει και αλλη που θα ειναι οπως θελω. δεν επιμενουν. τα βλεπουν ολα επιδερμικα.
σκοτεινε τυπε για αυτο ειχα κανει το blog. ολα τα αγορια ειναι πολυ προχω να πηδανε και να φευγουν. ελεος
9 ποια σχεση θεωρεις απαγορευμενη?
οποια δεν με γεμιζει. δεν με κανει να ειμαι καλα. γενικα αν την βρισκει καποιος τπτ δεν απαγορευετε.
10 το να μην ζηλευεις ειναι αδιαφορια ή ελευθερια?
αχ πουλακι μ βρηκες ανθρωπο. κοιτα ζηλευω αν εισαι μαζι μ και ασχολεισε με οτιδηποτε αλλο εκτος απο εμενα. εγω εχω πει. εισαι μαζι μ και θες να πηδηξεις αλλη; οκ ελα χωρισε με και καντο. γιατι να ζηλευεω; δεν δαμαζετε ο ανθρωπος που δεν εχει μυαλο. και σιγα μην σκασω να σε βαλω σε αυτην την λογικη αν εσυ δεν το θες. εγω παντως ειμαι ηρεμη.
11 ονομασε τον ερωτα με μια λεξη?
λιμανι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις