Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

βΟΛΤΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ


 
Σήμερα σας γράφω από το μαγευτικό Μεσολόγγι. Ήρθα να γιορτάσω
την γιορτή της φίλης μου της Αλεξάνδρας.
 Δούλευα και σε μια έκθεση με τρόφιμα, και αύριο. Έχω να πάω και σε έναν γάμο με τον Χάρη, θα πεταχτώ μια βόλτα μέχρι την Αθήνα να ακούσω τους red hot chili pepper και θα γυρίσω γιατί πολύ δουλειά με περιμένει.

 Χάρηκα  μετά από καιρό που ήμουν με την παρέα μου, έκανα πράγματα που μου άρεσαν, είδα νέα ένα μέρη και κόσμο χαρούμενο. Όλα καλα.

Έχω νέα να σας πω για μένα αλλά στην ώρα τους.
ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΜΕ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
 

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα, Ιωάννα. Να είσαι καλά και καλό υπόλοιπο, καλοκαίρι, με υγεία πάνω απ' όλα --Να το γράψεις,το βιβλίο, αν το αισθάνεσαι, δυνατά -από παλαιότερη σου ανάρτηση. Είναι ωραία απασχόληση, μόνο που θέλει να αφιερωθείς, πλήρως. Τη χρειάζεται την απομόνωση του ο συγγραφέας. Να ευχηθώ από τώρα, καλό σαββατοκύριακο και να περάσεις όμορφα στη συναυλία που θα πας, εδώ, στην Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις