Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ...


Καλησπέρα σε όλο τον κόσμο. Η αγαπητή αναγνώστρια Εκφράσου, μου έκανε την τιμή να με καλέσει σε ένα παιχνίδι με τα ΔΕΝ που έχω στην ζωή μου.

Ευχαριστώ και αρχίζω….

Μην νομίζετε ότι είναι εύκολο… από εδώ το έχω, από εκεί το έχω , και ενώ ξέρω τι δεν θέλω, τώρα που με ρωτά δεν ξέρω τι να πω.

 ΔΕΝ…

1.      … είμαι με άτομα που γκρινιάζουν, στεναχωριούνται, γιατί το κάνω και εγώ και δεν το αντέχω.

2.    … ακούω συναυλία, κοιμάμαι και βλέπω ταινία χωρίς αγκαλιά.

3.    … μπορώ τους τσιφούτιδες, ισχυρογνώμονες, ξερόλες, γιατί με το ζόρι κρατιέμαι και δεν τους δέρνω.

4.    … μπορώ τα ψώνια με γυναίκες. Το χειρότερό μου!!!

5.    … πάω ποτέ σε κλάμπ μπαρ με δυνατή μουσική.

6.   … πιστεύω ότι τίποτα δεν μπορεί να γίνει. Όλα γίνονται στην ώρα τους, με τον τρόπο τους, και τον κόσμο που πρέπει.

7.    … ξεχνώ πια ποτέ ότι κανείς, ότι και αν είναι, ΔΕΝ είναι καλύτερος από εμένα.
οποιος θέλει το παίζει

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις