Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ


Χαίρετε

Τώρα θα αναρωτιέστε, γιατί να κάνεις ανάρτηση για έναν πίνακα ανακοινώσεων ε; δεν είναι απλό το θέμα. Σας το είχα ξανά πει, πως είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον καθέναν. Οπτικοποιείς στον άλλον τους στόχους του, έτσι του δείχνεις ότι τον σκέφτεσαι  και τον μελετάς. Ξέρεις τι τον ενδιαφέρει.

Το ίδιο έκανα και για μένα. Αυτός είναι ο προσωπικός μου πίνακας ανακοινώσεων, και όπως βλέπετε έχω χώρο να βάλω και άλλα πάνω. Αποφάσισα ότι θέλω  ΛΕΦΤΑ στην ζωή μου οπότε θα βάλω μια εικόνα. Είμαι συγκεκριμένη στο τι ζητάω, το ζητάω ξεκάθαρα, και αυτό περιμένω, και πιστεύω ότι μου αξίζει. Το ίδιο θέλω να κάνετε και εσείς. Πάρτε έναν πίνακα και βάλτε πάνω του ότι εικόνα θέλετε από αυτά που ζητάτε. Μετά θέλω να δουλεύω στο κτήμα ΟΙΝΟΓΕΝΕΣΙΣ. Μου αρέσει και εκεί θέλω να είμαι. Πηγαίω ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ και μου αρέσει. Το ταξίδι στηΡΩΜΗ μου αρέσει πολύ. Έχει αέρα αλλαγής. Κάνω ΔΩΡΑστον εαυτό μου γιατί το αξίζω. Έχω τοDIPLOMA DI LINGUA ITALIANA στα ιταλικά. Μεγάλες στιγμές ζούμε πανελλαδικά. Τα κοσμήματά μου χαίρομαι που πηγαίνουν, σε ανθρώπους που τα αγαπάνε. Πουλιούνται, αλλά σε όσους τα εκτιμάνε. Βλέπετε είναι STEKIA PANTOU Χαίρομαι κάθε φορά που μου ζητάνε συνέντευξη για μένα και για όσα κάνω. Κάθε ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ είναι μια διαφορετική εμπειρία. Την επόμενη φορά που θα τον εχω γεμίσει θα σας τον ξανα δείξω. εσείς; θα κάνετε το ίδιο;


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις