Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...


Κοιμάσαι…

Κρίμα! Ήθελα να ακούσεις τι ήθελα να σου πω. Θα στα πω όμως… σαν να ακούς.  Έξω βρέχει, αν και δεν το ακούς. Έχει συννεφιά όπως μας αρέσει, και ενώ σε άλλους προκαλεί θλίψη, ακόμα και σε έμενα όταν είμαι μόνη μου, από την στιγμή που σε έχω δίπλα μου, την κάνεις να μοιάζει, το πιο κατάλληλο ερωτικό σκηνικό.

Έχεις ακόμα την μαγική επιρροή απάνω μου, και θέλω να ξυπνάω για να σε βλέπω δίπλα μου. Με κάνει ακόμα να θέλω να φέρομαι σαν παιδί, που θέλει να παίξει με τα παιχνίδια του. Να χαμογελάω καθώς σε κοιτώ να κοιμάσαι.

 Να κλέβω λίγη από την θέρμη του κορμιού σου, για να σε κουβαλάω μέσα στην μέρα μου. Να σου δώσω ένα φιλί, για να δω πως θα εκφραστείς. Να σου αφήσω σημείωμα, για να με σκέφτεσαι. Να σε αγκαλιάσω, για να μην μου λείπεις.

Και όλα αυτά, σε ένα άνθρωπο που είμαι μαζί του 20 χρόνια. Που γνωρίζω αρκετά πράγματα για αυτόν, και ακόμα θέλω να ανακαλύπτω και άλλα. Για έναν άνθρωπο που ακόμα, μπορεί να μου προκαλεί φτερούγισμα στο στομάχι, όταν λείπει, όταν είναι εδώ, όταν με αγκαλιάζει και όταν με φιλάει.

 Και ένα έχω να σου πω κύριε μου,

 

     Σου χαρίζω ….

 

                               Την πιο γλυκιά …

 

 

     Καλημέρα μου…

2 σχόλια:

  1. ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΊς ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΊς ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΎΣΕΙ...ΘΑ ΝΙΏΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΊΝΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΠΩς ΝΙΏΘΕΙΣ.... ΕΊΣΤΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΊ..; ΤΙ ΛΊΓΟς ΧΡΌΝΟΣ....ΜΕς ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΌΤΗΤΑ...!!!!! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΣΑΣ ΓΕΡΑΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα ρουλα μου μεσα στο κείμενο εγραψα 20 χρονια ειμαι μολις 25 χρονων αρα δεν προλαβαινω να εχω τετοια σχχεση χαχα παντως τα αλλα εινια οτι ενιωσα καθε μερα που ξυπνουσα για αυτο το εγραψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις