Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Καλημέρα σε όλους
είμαι στην φαση του διαβαζω για να δωσω ιταλικα στις 11 και 12 μαιου και δεν μπορω να κανω τίποτα αλλο. Ξέρω έχω χαθεία παο πολλά, δεν βγαινω εξω, κυριολεκτικά λεφτα δεν υπάρχουν, οποτε τι μας εμεινε; το διαβασμα και οι ταινιες.
Πηγα και γραφτηκα στι ιταλικο ινστιτουτο και διαλεγω ιταλικες ταινιες απο εκει
Φυσικα να σας πω οτι προσπαθω να καταλαβω τι λενε, μιλάνε πολύ γρηγορα αλλα ετσι εξασκουμε, αν ομως υπαρχει καποια που γνωριζεις ιταλικα, που μενει στην θεσσαλονικη ας συναντηθουμε για να εξασκησω και τον προφορικο λογο υπαρχει καμια;
Δυο τεινιες εχω δει παω για την τριτη και ενα αγχος το εχω. τι θα καταφερω να γραψω και να πω
οπως και να εχει το οτι βλεπω κατι διαφορετικο ειναι καλο εστω και για να σπασει το αυτι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις