Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Καλησπέρα σε όλους...
Εύχομαι κάποιοι να διαβάζετε ένα βιβλίο σχετικά συχνά και να μην είστε απο εκείνουνς που ούτε να τα δουν . Αν και μεταξύ μας έχω αισθανθεί πολλές φορές οτι χάνω τον χρόνο μου, είναι φορές που θέλω να τα διαβασω. Κάπως έτσι ήταν απο τον πολύ ενθουσιασμό απο το πρώτο βιβλίο πήγα στο δεύτερο.
Ο ερωτας πόλεμος   απο τις εκδόσεςι Ψυχογιός, είναι ας πούμε η συνέχεια απο το βιβλίο η λευκή ορχιδέα. ΔΕΝ μπορώ να πω οτι μου άρεσε τρελά, όπως όλα τα βιβλία του είδους του απο ένα σημείο και ύστερα ήταν υπερβολικά προβλεπόμενο, πέρασα άνετα κάποιες σελίδες για να μην χάνω τον χρόνο μου, δεν μου άρεσε που είχε μέσα ένα κομμάτι απο τους ήρωες του βιβλίου το φθινόπωρο της μάγισσας
δεν μου άρεσε το τέλος τόσο πολύ, και αρκετά μεγάλο για να μην πει στην ουσία τίποτα. Δεν το θεωρώ απο τα πετυχημένα της αλλά αν κάποιος το έχει διαβάσει θα ήθελα να μου πει την αποψη του

 

1 σχόλιο:

  1. δεν εχω διαβασει κανενα βιβλιο της...φοβομουν οτι θα κατεληγα αγκαλια με ενα τυπου βίπερ,τα οποία ενίοτε διαβάζω,αλλα δεν αγοράζω σε τιμές...λογοτεχνίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις