Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΕΡΧΟΜΑΙ ΠΑΛΙ

 
 
Καλημέρα σε όλους σας...
Το ξέρω χάθηκα λίγο αλλά τι να κάνω έτσι έπρεπε να γίνει...
Ο λόγος είναι ... η εικόνα που βλέπετε παρα πάνω...
11 και 12 μαιου δίνω εξετασεις ιταλικών και έχω ... χμ χμ λιγο διαβασματακι
Τα νέα μου είναι απλά... επιτέλους έχω ένα βιβλιάριο υγείας σε χρώμα ροζ παρακαλώ- μπραβο γουστο το ικα;- και ναι μπορώ πια να αρωστησω με την ησυχια μου...
Ημουν αρρωστη 3-4 βδομαδες και μετα βγηκε το άτιμο ... αλλά εχω και άλλους γιατρους να δω οποτε θα χρειαστει.
Τελείωσα το πρώτο επίπεδο μαθημάτων φωτογραφίας και θα πάω για το δεύτερο... κάποια στιγμη...
Συνάντησα θαυμάσιους ανθρώπους όλο αυτό το διάστημα και χαίρομαι που η ζωή είναι κοντά μου και μου΄δείχνει το καλό της πρόσωπο.
Δημιουργώ κοσμήματα για να ηρεμώ απο το άγχος οπότε περάστε μια βόλτα απο τα stekia pantou
Πηγαίνω σε εκθεσεις φωτογραφιας ζωγραφικης και κρασιου φυσικα ...
Αν σας συναντησω ποτε σε καμοια εκθεση κοσμηματος χαρα μου θα ειναι να μου πειτε τα νεα σας απο κοντα...

 

1 σχόλιο:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις