Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ

Η μέρα ξεκίνησε λίγο πολύ το ίδιο οπως και οι άλλες, μα η συνέχειά της ήταν φοβερή, μέχρι και τώρα δηλαδή, όλο εκπλήξεις είναι.
Αύριο το πρωί παρουσιάαζω πτυχιακή, μετά χαρτούρα, και μετά πτυχίο ... Ακούγεται ωραίο και παλιά μάλλον το ιδανικό, αλλά πλέον είναι μόνο μια μέρα και τίποτα άλλο... μόνο η μοίρα ξέρει τι θα έρθει και πλέον απλά περιμένω να δώ την επόμενη στροφή...
Και μία στάση σήμερα, μου έφερε μια φίλη μου φανατική εργένησσα, κάτι μπουκάλια κρασί για δοκιμή και μαζί πολλές βόμβες.. πρώτον φεύγει απο την πόλη, δεύτερον κάνει δουλειά στο μέρος της, και τρίτον ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ναι οκ για σας δεν ειναι σοκ αλλα για μενα ναι... λέω να ανάψω καμοιά λαμπάδα στο μπόι του παλικαριού να τον έχω και εγώ προστάτη μου αν κάνει τόσα θαύματα...
Μετά ήμουν απο τους τυχερούς, όπου κέρδισαν βιβλία απο τρείς διαφορετικές εκδόσεις
 
 
μου αρέσουν πολύ τα βιβλία και το ξέρετε...  χάρηκα πολύ πετάχτηκα μέχρι την διεθνή έκθεση βιβλίου και τα πήρα... μια βόλτα οποσδήποτε έπρεπε να περάσετε... αυτές οι εικόνες μου άρεσαν πολύ και είπα να σας τις δείξω
 
 

 
πολύ μου αρέσει που συνεχίζω να είμαι ποθυτή στους άντρες αλλά όσοι είναι γύρω μου δεν με εκφράζουν... τερμάτησα καταστάσεις και πάμε για άλλα ... ήπια κρασάκι δοκίμασα μερικές ιδέες μέσα μου και θα δείξει το μέλλον
στειλτε θετική ενέργεια ολοι σας 
 
 

1 σχόλιο:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ
    ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ
    ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ
    ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις