Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

COME STAI?

 
 
κάθε φορά που ζω κάτι μέσα στην μέρα μου θέλω να το γράφω κάπου για να το κάνω ξεχωριστή ανάρτηση εδώ μέσα να μην το ξεχάσω. Λέξεις συναισθήματα εικόνες ανθρώπους αγορές όλα...
Λέω ευχαριστώ για όσα έχω, λέω να προσέχουν όλοι, λέω πως η ζωή παιρνάει και εμείς όλο και κάτι διαφορετικό ζητάμε.
Εγώ θέλω να ζητήσω απο όλους σας να με βάλετε στις προσευχές σας γιατί αυτό το σκ δίνω εξετάσεις Ιταλικών, και θέλω να πάρω κουράγιο. Να δώσω πίσω την αγάπη που πήρα παο άλλα άτομα, την πίστη στο διαφορετικό, την δύναμη που ζητάμε όλοι μας, το χαμόγελο που μου δώθηκε όταν δεν το είχα.
Ετοιμάζομαι να κάνω ενέργειες για να πάρω και το πτυχίο της σχολής μου οπότε να φύγω ήρεμα και καλα... χωρις ελληνικη γραφειοκρατία μαζί μου. Σκέφτομαι ποσο περίεργη είναι η ζωή... μια βόλτα ένα γέλιο ένα καλό σχόλιο πάντα μας αρκούσαν και εμείς θέλαμε τα παραπάνω πάντα χωρίς να εκτιμάμε αυτά τα δώρα.
Πέρασα καλά χτες με ια παρέα που ήρθε ξαφνικά, με εκτίμησαν άτομα που δεν το περίμενα, στην σκέψη πολλών είμαι και το βλέπω αβίαστα, αλλά κάτι μικρό μεγάλο δεν ξέρω μέσα μου με κρατά πίσω. για έναν περίεργο λόγο θέλω να γράψω να βγουν οι λέξεις απο μέσα μου και δεν μπορώ όταν κοιτάω το χαρτί. Δημιουργώ απλά και μόνο για να ηρεμώ, και ναι κάπως έτσι πλέον βγάζω το ψωμί μου. είναι περίεργο αλλά θέλω κάτι που δεν ξέρω πως είναι...
προς το παρόν ας βάλω προτεραιότητες στόχος τα πτυχίααααα

1 σχόλιο:

  1. Bene γλυκούλα Ιωάννα μου!! Χρόνια σου πολλά, Χριστός Ανέστη!! Καλή σου επιτυχία σε ότι κάνεις στη ζωή σου γλυκό μου μωρό!! Είναι η ηλικία σου τέτοια, μην απογοητεύεσαι, θα βρεις τον δρόμο σου!! ¨Ολα να πάνε καλά!!! Φιλάκια πολλά, σ'αγαπώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις