Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΟΛΑ ΚΑΛΑ.!?

 
 
η μέρα μου θα μπορούσες να πεις οτι ξεκίνησε καλά. ετοιμάστηκα να παω να καταθέσω χαρτιά για μια δουλειά αλλά τελικά την έχασα γιατί δεν έχω ακόμα το χαρτί ιταλικών. ατυχία έσκασα είχα ανάγκη να νιώσω χρήσιμη και όλα να έχουν μια εξέλιξη, αλλά δεν έκατσε... δεν πειράζει... ήξερα πως για να πάει χάλια η μέρα πρέπει να κλειδώσεις σε μια χάλια σκέψη και δεν το έκανα...
αρχισα να στελνω βιογραφικα νομιζω είναι το επαγγελμα του μελλοντος και καπως ετσι θα μάθουμε και πολλές εταιρίες ή θα στησουμε κάποιοι  μια δικιά μας. και ήρθε η ώρα να παω κομμωτήριο... ναι να ενα ευχαριστο για σήμερα έκανα μαλλί. αυριο εχω ορκομωσία. που να την χαρώ δεν μπορώ μιας και θα ακούω ανούσιες διαλέξεις, και η ουσία θα είναι να βλέπω ένα ακόμα χαρτί στον τοίχο μου. εύχομαι όλες τις γνωσεις που κραταμε να μας φανουν καπου χρήσιμες.
αυριο όσα άτομα είπαν όχι ενω τους περίμενα να έρθουν θα είναι μαζί μου μέσα μου. όσα άτομα δεν θέλουν να είναι απλά δεν ήταν ποτέ, και όσοι πέρασαν και ακόμα τους αγαπάω θα τους φοράω πάνω μου... δώρο απο τον χρήστο τον χάρη τον ισπανό μου και την γιαγια μου που δεν θα είναι εδώ... όσοι αγαπάω κρεμασμένοι πάνω μου... καρφιτσωμένοι στην καρδια και το μυαλό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις