Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ΧΑΘΗΚΑ ΤΟ ΞΕΡΩ

αλλαγές στην ζωή μου. Δεν είναι η πιο εύκολη περίοδος για μένα. Τρέχω για πολλά και πονάω για πολλά.
Αναζητάω δουλειά, όπως όλοι. Μέχρι να βρω κάτι ξεκίνησα το δεύτερο επίπεδο ιταλικών ώστε να δώσω εξετάσεις τον Νοέμβριο
Οκτώβριο έχω εξετάσεις και μαθηματα κρασιού μετά λίγη ηρεμία και βουρ για ισπανικά.
Παράλληλα ετοιμάζω και κάτι σαν δική μου δουλειά με τα προιοντα του χωριού μου και ψάχνω πως να το στήσω πως να το στολίσω που να το δωσω και ας πουμε οτι κάπως έτσι περνά ο καιρός.
Εχω στειλει πολλά βιογραφικά και περιμένω απαντήσεις, προσπαθώ να ετοιμάσω κείμενα για τα σαιτ που ειμαι και για αυτο χαθηκα, και τρέχω σε εκδηλώσεις για κρασί.
Κατα τα αλλα κάτι θέλω πολύ που εύχομαι να έρθει και κάτι να μου αλλάξει τον τρόπο που βλεέπω τον κόσμο.
Μια ανατροπη ένας έρωτας ένας χαρισματικός άνθρωπος και ένα χαμόγελο για να πάρει λίγο το μάυρο απο πάνω μου όταν με πιάνει.
Φυσικά για ψυχολογικούς λόγους ακόμα κάνω κοσμήματα.
Ετοιμάζω γλυκά και μπομπονιέρες για βαπτίσεις και θέλω απλά να χαίρομαι με όσα καλά μου έρχονται. Διακοπές δεν το βλέπω να κάνουμε αλλα ποτέ δεν ξέρεις.

1 σχόλιο:

  1. Ο τρόπος που βλέπουμε εμείς τον κόσμο χρειάζεται να αλλάξει. Ο κόσμος είναι αυτός που είναι. Οι επιλογές μας θα πρέπει να είναι τέτοιες ώστε να μας βοηθούν για την πρόοδο και την ανάπτυξή μας, με γνώση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις