Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ

Όταν ξεκινούσα αυτό το ιστολόγιο δεν πίστευα οτι θα μπορούσα να κάνω τόσα πολλά μέσα απο αυτό. Αυτήν την ανάρτηση την κάνω ήδη για τρίτη φορά και χαίρομαι που μου κρατάτε παρέα σε όσα γράφω. Μόλις διαπίστωσα, διαβάζοντας ξανά τις δύο προηγούμενες αναρτήσεις μου πως όσα είχα ζητήσει, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο γίνονταν. Άρα και φέτος στηρίζουμε αυτόν τον θεσμό.
έχω τόσα λεφτά που μου περισσεύουν.








η καρδιά μου ανήκει στα κρασιά και όταν δουλεύω για αυτά είμαι χαρούμενη. Θέλω να γίνω sommelier σε εστιατόριο.






΄
έχω φωτογραφική μηχανή ημι- επαγγελματική και κάνω ωραίες φωτογραφήσεις που τις θαυμάζουν όλοι
 
ζω στην ιταλια και μιλάω πολυ καλά την γλώσσα.
 
 
io sono inammorata sempre di te. ti voglioamore mio ... voglio il tuo abbraccio. me lo per sempre. ogni giorno e ogni notte
 
voglio molti baci e molti viaggi...
 
πάντα λευκά κρασία με καλό φαγητό για συνοδεία
 
και πάντα αγάπη. να βρω τον ερωτά μου αλλά και να έχω τόση που να την δίνω σε όλους.
 
 
 
 

5 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά! Σου εύχομαι όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα και καλα!!!! με αγαπη,δημιουργικοτητα,πληροτητα και με πολλα ονειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια σου πολλα.. και να ξερεις οταν κατι το θελουμε πολύ μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να μην μεινει όνειρο.. σου ευχωμαι να γίνεις μια διάσημη γευσηγνώστρια κρασιών..!!!και να βρεις την αγαπη που σου αξιζει.. χρονια πολλα και καλά φιλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!!!!!!!!Με υγεία και δημιουργία...και χαλλλαρά ;)!!!
    Α ώστε εσύ έχεις όλα τα λεφτά και λέμε και εμείς που πήγαν?!..χαχα..Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις