Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

THE GREEK BAG

Η Κατερίνα.... έκανε το ίδιο με διαφορετικό τρόπο. Τσάντες ελληνικές. Ποια η διαφορά για να την προσέξεις; Οταν δεν είναι σχεδιασμένες μέσα στην χώρα απο ελληνικά υφάσματα, αλλά έχουν ένα κομμάτι αυτής της πατρίδας.

Ας πούμε εγώ που μένω θεσσαλονίκη μπορώ να πω οτι θέλω η τσάντα μου να έχει πάνω στο σχέδιο την διαφρομή που μου αρέσει. Επειδή καθε τσάντα μπορεί να έχει ένα κομμάτι της περιοχής ή ένα κομμάτι του γενικού χάρτη της χώρας.

Έχει ένα σχέδιο νομός Μεσσηνίας και βλέπεις μέσα έξω απο την τσάντα χωριά, μέρη, μνημεία, δρόμους. Έχει τσάντα Πειραιάς πας ωραία και λές θέλω μια τσάντα που να έχει μέσα το χωριό μου και τσούπ την έχεις.

Εγω μια πρόταση που με έκανε εντύπωση σε κάνω γιατί απλά είναι διαφορετικό και πρωτότυπο. Εαν θες να δεις την δουλειά της μπες στην σελίδα της Thegreekbag και γίνε μέλος της. Θα δείς πιστεύω οτι αξίζει.

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις