Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΤΑΤΑ ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ


και ήρθε η ώρα μου ένα απόγευμα να βγω.. μόνο που αντί να πάω για καφέ απλά πήγα για καφέ και διάβασα ένα βιβλίο. μου άρεσε σαν ιδέα. δεν μπορώ να κάθομαι μόνο νομίζω οτι χάνω τον χρόνο μου. 
Έπιασα το τελευταίο της Μαντά. δεν ήθελα κάτι βαρύ μου έχει φύγει εκείνη η τρελή διάθεση να διαβάζω...
Που λέτε όσοι δεν το έχετε διαβάσει θα σας πω την γνώμη μου. προσωπική γνώμη είναι μην το πάρετε κατά γράμμα εσείς...
Απο αλλού το ξεκίνησε αλλού το πήγε αλλού το έκλεισε. Διάλεξε να γράψει για μια έντονη προσωπικότητα που δεν ξέρω αν υπάρχει- δεν το βρίσκω απίθανο πλέον με όσα βλέπω - που έκανε απο την αρχή της ζωής της πάντα ακραία σκηνικά.Απλή γραφή, σχετικά γρήγορη πλοκή, που για μένα κάποια περιστατικά θα μπορούσαν να μην υπήρχαν. Και σχεδόν πάντα αυτό κάνει. αναλύει πολύ γρήγορα με σε μεγάλη έκταση περιστατικά που μπορεί να βοηθάνε στο βιβλίο αλλά το τέλος της δεν είναι το ίδιο μεγάλο και εκτενές. 
Νιώθω οτι η ηρωίδα είχε μεγαλύτερη ανάγκη να αγαπηθεί απο όσο μπορούσε να πει και στον εαυτό της. Δίνει χωρίς να νοιάζεται αν θα πάρει έστω και το ελάχιστο πίσω. Απλά πάντα στα βιβλία της Μαντά εχω θέμα με το τέλος της εμένα προσωπικά μου μοιάζουν πολύ απότομα και πάντα αναρωτιέμαι ναι οκ διάβαζα τόση ώρα σκηνικά που με κρατούσαν σε αγωνία για να διαβάσω στο τέλος κάτι που θα με κάνει να αναρωτιέμαι για΄τι το διάβαζα; και η ηρωίδα ήταν τόσο γενναία να κάνει όλα όσα έγραφε για να το βάλει στο τέλος στα πόδια; 

τέλος πάντων με έκανε να θέλω να δω τι θα γίνει παρακάτω, πως θα περάσει μέσα στα χρόνια και τις ηλικίες τους ηρωες αλλά μέχρι εκεί. η επιλογή δική σας 

1 σχόλιο:

  1. Έχω την ίδια άποψη: είχα διαβάσει τη "Θεανώ, η Λύκαινα της Πόλης" και η προσωπικότητα της ηρωίδας δεν ήταν καθόλου συγκροτημένη, με αποτέλεσμα η εξέλιξη να είναι απρόβλεπτη, λόγω πολλών κενών που υπήρχαν εξαιτίας των αδικαιολόγητων αντιδράσεων της ηρωίδας. Καλό μεσημέρι και καλώς σε βρίσκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις