Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ANTHIS CREATIVE TOUCH


Decoupage, applied art, handmade creations, χειροτεχνηματα, κερι, σαπουνι, κεραμιδια, παλαίωση, χρηστικά αντικείμενα, χειροτεχνείες
Περιγραφή
Γεννηθηκα το 1975 στην Αθήνα και μεγάλωσα στην Χαλκίδα. Αποφασίζω από νωρίς να ασχοληθώ με την τέχνη καθώς δείχνω ιδιαιτερη έφεση στα καλλιτεχνικά απο πολύ νωρίς (μόλις 6 χρονών δημιούργησα τον πρώτο μου πίνακα). Το 1997 αποφοιτώ απο την σχολή Technographico ως Τεχνικός Γραφίστας Ηλεκτρονικής Σχεδίασης Εντύπου και το 2000 εργάζομαι πλέον ως art director στην επιχείρηση Maragos (digital printings). Το 2001 παντρευομαι και αποκτώ 2 κόρες.To 2006 εώς το 2009 παρακολουθώ μάθηματα μικτών τεχνικών ζωγραφικής και διάφορα σεμινάρια.
Η αγάπη μου για την τέχνη αλλά και το πώς αυτή αλληλεπιδρά στην ψυχική υγεία του ατόμου, με οδήγησαν να ολοκληρωσω μια σειρά σεμιναρίων που έχουν σχέση με την έφραση μέσω της δημιουργίας.
Στη ζωγραφική, παίζω με διάφορα υλικά και πειραματίζομαι ανάλογα με το θέμα μου, χρησιμοποιώντας από κερί μέχρι μέταλλο....
προσθέτοντας σε αυτά θετική ενέργεια , κέφι και μεράκι γι΄αυτό που δημιουργώ.
Έχω πραγματοποιήσει ατομικές και ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής , ενώ εργάζομαι και διοργανώνω σεμινάρια τέχνης στον Χώρο Τέχνης και Δράσης ΝΟΤΙΟ στην Βούλα. Παράλληλα συνεργάζομαι και με τον πολυχώρο Pegasus 14.
Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαιι περισσότερο με την ζωγραφική (δημιουργία χρηστικών ανικειμένων), την ψηφιακή εκτύπωση και τις τοιχογραφίες, σε επαγγελματικούς και ιδιωτικούς χώρους (παιδικοί σταθμοί, παιδικά δωμάτια, κλπ).
Τον Νοέμβριο 2007, πραγματοποίησα την πρώτη μου έκθεση στην Βούλα (Αττικής) για φιλανθρωπικό σκοπό (Π.Ι.Κ.Π.Α. ΒΟΥΛΑΣ). Τον Ιούλιο 2009 πραγματοποίησα την δεύτερή μου έκθεση, στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου, στη Χαλκίδα.
Τα Χριστούγεννα του 2010 - 11 - 12 πραγματοποίησα ομαδικές έκθεσεις στο Αχίλλειον στην Βάρκιζα.
Τα έργα μου είναι εμπνευσμένα από την ίδια τη Φύση.....

Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας....γεμάτα εικόνες....συναισθήματα...στιγμές έμπνευσης, που πλημμυρίζουν απρόσμενα την ψυχή μου.....

FACEBOOK PAGE AnthisCreativeTouch

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις