Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

ΒΡΕΧΕΙ... ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Ξέρατε ότι στην Θεσσαλονίκη βρέχει; 
Μουχλιάσαμε αλλά ηρεμία και υπομονή. 
Υπάρχει μια ταινία που λεγεται βρέχει κεφτέδες και μάλλον απο εκει εμπνεύστηκε η μάνα μου και κάνει κεφτέδες. 
Εγώ όμως πήρα άλλη δύναμη απο την βροχή και αποφάσισα να κάνω κάτι νέο για μένα ...
Βρέχει... δημιουργίες. 
Πήρα απόφαση να κάνω μαθήματα ραπτικής και ως τώρα έχω κάνει 4. τα απολύτως βασικά μην νομίσετε κάτι τρελό αλλά χωρίς αυτά δεν πάς πουθενά.

τελεια δεν ειναι;;;;ε;;;;

Ως τώρα έχω κάνει δύο πράγματα εναν φιογκο που πιο στραβος πεθαινεις αλλα ειναι τελειος γιατι ειναι απο τα χεράκια μου και ένα παλικέ  σπιτάκι που γέρνει έχει φυγει το γαζι εκτος η σκεπη θα πεσει αλλα ειναι θεικο γιατι ειναι δικο μου ...
Ετοιμάζω ραπτικά θαύματα οταν θα παρω μηχανη δλδ και οταν θα κανω πολυ εξασκιση προς το παρον το διασκεδαζω 

6 σχόλια:

  1. Πάντα "τα πρώτα" μπορεί να έχουν ατέλειες όμως είναι αυτά που πάντα θυμόμαστε! Καλή συνέχεια! Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη αρχη Ιωαννα μου!
    ειναι ηδη ολυ καλα!
    φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιωάννα μου παρηγορήσου γιατί κι εδώ βρέχει ασταμάτητα (έκανε ένα διάλειμμα για την Καρναβαλική παρέλαση και συνεχίζει απτόητος). Το σημερινό σου ποστ το ζήλεψα απίστευτα! Κι αυτό γιατί εγω μην έχοντας κάνει κανένα μάθημα ραπτικής,τόλμησα να φτιάξω σκέπασμα για τη ραπτομηχανή (που έχω κι δεν έχω...απ τα προβλήματα που μου βγάζει μαζί με το λάδι),κι όχι απλό...με απλικαρισμένα μοτίβα παρακαλώ!!! Εκεί να δεις γαζιά...τρείς λαλούν και δυο χορεύουν!!!
    Αμα το δεις,γιατί θα το δεις,θα αισθανθείς πολύ περηφανη για ό,τι έφτιαξες,που εγω το βλέπω ΤΕΛΕΙΟ!!!
    Φιλάκια πολλά ,καλή δημιουργική συνέχεια και Καλή Καθαροδευτέρα,έστω και υπο βροχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ και εδώ βρέχει.
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με το καλό..να μεγαλουργήσεις!!
    καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή, Ιωάννα!!!
    Αντε να δω κι εγω πότε θα βάλω μπρος τη ραπτομηχανούλα μου (θα σκουριάσει, η κακομοίρα-χαχαχα)
    Φιλιά , καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις