Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΙΩΑΝΝΑ- ΚΟΥΤΑΛΑ= ????




Έχω πλάκα πραγματικά παιδιά μου έχω πλάκα. 
κάθε φορά που κοιτάζω την άδεια σελίδα στον υπολογιστή και πρέπει να γράψω κείμενο, ναι μεν ξέρω τι θέλω να πω αλλά μέσα μου γίνεται μάχη και τα χάνω. καμιά φορά κερδίζει και η άσπρη κόλλα αλλά στιγμιαία. 
  κάπως έτσι είμαι και στην κουζίνα. κοιτάω την κατσαρόλα κρατάω την κουτάλα έχω ας πούμε κάποια υλικά αλλα αποτέλεσμα μηδέν. 


αναμενόμενο παιδιά μου 

διότι αν έχεις την μαμά να μαγειρεύει και εσύ απλά κάνεις όσα σου αρέσουν τα υπόλοιπα μοιάζουν μπαστούνια. 

αντε καλέ που θα παίξω γκολφ 

πιάνω τον υπολογιστή, ψάχνω Blogs site με φαγητά γράφω σε τετράδιο συνταγές - ναι ναι καλά διαβάσατε το κάνω και αυτό- απλά τα λεφτά για τα υλικά δεν φτάνουν μωρέ και δεν ξέρω τι θα μαγειρέψω.

λες να κερδίσει η κουτάλα; λες να χανω τις μάχες και να τρώω σουβλάκια; ο καιρός θα δείξει ... προς το παρόν λέω πως πρέπει να αφήσετε τα παιδιά σας να μαγειρεύουν απο μικρά ειδικά οι αντρες κερδίζουν πόντους στις γυναίκες ...

cook tip ολα τα υλικα κατι καλο κανουν αν μπερδευτούν οπότε θα δείξει το ταψί τι έφτιαξα. 

3 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις