Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΓΙΑ GEL... BURDA !!!

Έχουμε τρύγο στον κτήμα, έχουμε γιορτές στο Αίγιο, τρέχουμε σαν τρελοί και εγώ έχω καταλλήξει τι θα κάνω το χειμώνα...
θα μάθω να ράβω καλύτερα...
οποια ξέρει να μου πει για ποια ραπτομηχανη να παρω ας μου γραψει...
φυσικα δεν ξερω και πολλα εκτος απο τα βασικα που εκανα στα μαθηματα ραπτικης τον χειμωνα...
θα εξασκηθω καλυτερα σε αυτα μην τα ξεχασω, θα κανω οτι πιο απλο μπορω για να παρω φορα , και μετα θα σας κανω μοντελακια ολες σας...
θελω μεζουρα, καρφιτσες, κουμπακια, κλωστες, σαπουνακι, ριζοχαρτα, φερμουαρ, λαστιχα και ... burda...


ξεκινησα απο την βίβλο της ραπτικης burda το περιοδικό για να παρω μια ιδεα... να σας πω οτι κατααβα πολλά; μπα δεν νομιζω, μου αρεσαν τα σχεδια αν και οχι ολα θα ξεκινησω απο οσα μπορω... φυσικα ενα πσκ θα παω αθηνα για υφασματα και αν εχετε καταστηματα να με πειτε περιμενω αποψεις σας 
οτι και να βγει με το πανι ε δεν μπορει κατι καλο θα ραψω καποτε 

2 σχόλια:

  1. δεν το έχω με τη ραπτικη δυστυχως. Όσο για τον τρυγο, προσοχη στις μελισσούλες!
    Φιλιά πολλά
    Καλό μας Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις