Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

ΑΘΗΝΑ ΠΑΝΟΥ COOKIES



Το έχω ρίξει στα βιβλία...
όχι εκείνα που και καλά είναι λογοτεχνικά, αλλά τα άλλα που έχουν να σου δώσουν κάτι. απο γνώσεις μέχρι... θερμίδες. 
Βαρέθηκα να γυρίσω σπίτι μου εχθές και ένα μια βόλτα σε ένα πολυκατάστημα. μέσα στα τόσα που κοίταξα έπιασα και αυτό εδώ. 
Με κέρδισε η φωτογράφιση, το ένιωσα πολύ κοντά μου, οικείο, σαν να συμμετέχω και εγώ μαζί στο στήσιμο. απλό μοντέρνο και νόστιμο ... τόσο ώστε να το αγοράσω, να μπω μέσα στην κουζίνα μου τα μεσάνυχτα που πήγα σπίτι με το νου μου γεμάτο όλο το απόγευμα πια συνταγή να διαλέξω. 
 Η Αθηνά, ξεκίνησε απο άλλον τομέα και δεν ξέρω αν ακόμα δουλεύει εκεί αλλά έκανε το χόμπι της πολύ καλό επάγγελμα και για μένα ήταν ένα ακόμα κίνητρο να το πάρω. Έχω ένα απο τα 2000 αντίτυπα και νιώθω τυχερή. σκεφτόμουν ότι κάθε μέρα στα διπλανά μας σπίτια ετοιμάζονται σχέδια που μετά εμείς θα τα αναδείξουμε σε κάτι πολύ τέλειο ή τίποτα. που μπορεί να είναι ο γείτονας που κοιτάμε κάθε μέρα και μετά απο μια ενέργεια του να τον βλέπουμε με άλλα μάτια. 
  ξέρω τι θα με πείτε; στην εποχή του ιντερνετ γιατι να πάρεις βιβλίο. εγώ είχα ανάγκη να βρω κάποιον με το προϊόν του να με ενθουσιάσει να το πιάνω και να το παω οπου θελω, να το έχω μπροστά μου και να το μυρίζω. ξέρεις ποσο με τρελαίνει η μυρωδιά του χαρτιού; ναι ναι την βρίσκω μαζί της ...
 όλο το πακέτο χαράς μεγάλωσε όταν κατάλαβα οτι είναι και blogger και ειναι ωραίο γιατί μπορεί να δει την χαρά μου. Έχει το ιστολόγιο http://santie-athina.blogspot.gr/ και όσοι την ξέρετε γιατί εγώ τωρα την βρήκα να της πείτε πολλά μπράβο 
καλε τα καλύτερα μπισκότα θα κανω μαζι της 

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις