Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ

Ήρθε και έφυγε το σκ αλλά περάσαμε καλά. 
αρρωστήσαμε αλλά δεν μας πειράζει. ακόμα δλδ γιατί αν συνεχίσω έτσι το άλλο πσκ θα είμαι χαλια. 
που λέτε έφυγαν οι γονείς μου να πάνε να δούνε τον αδερφό μου αλεξανδρούπολη. ξεκινάει νεο σπιτι με την γυναικα του και ολοι συμπασχουμε στο να στηθει ωραιο. νεα τρέλα. πολύ ωραίο σπίτι και γεμάτο θετική ενέργεια. 
και ενώ ημουν μόνη μου άκουγα νέα για το κρασί, διάβαζα περιοδικά, μαγείρεψα, και ήπια κρασί με πολύ καλή παρέα. αλλιώς κανένα μπουκάλι δεν έχει αξία. είδαμε ταινία... θα σας την πω και εσας ήταν πολύ καλή για ένα βράδυ. χουχουλιάσαμε και κοιμηθήκαμε. χιχι τέλειο έ; ολοι αυτο θέλουμε να χαλαρώνουμε μετά απο μια δύσκολη μέρα. 
σάββατο ήρθε και σηκωθήκαμε για να μου κάνει μάθημα ο φίλος μου σχετικά με την μυσική ομολογω οτι μου άρεσαν οι επιλογές του και μαθαίνω κιολας ... με έκανε να αγαπήσω το fast car  και μας κόλλησε οταν κάναμε μαζί κουλουράκια. αν είσια και μπλέκεις με καλλιτέχνες αυτά παθαίνεις... εξελίσσεσαι πασπαλίζεις με την ίδια άχνη του γλυκού την ζωή σου.

και ναι μετά μας έπιασε να ακούσουμε μουσική και να παίξουμε κιθάρα με διάφορα είδη μουσικής. αφήστε που βρήκα ένα συγκρότημα που μου άρεσε και να θέλετε να μου πείτε την αποψη σας ακούστε εδώ τους black soul choir  
και σήμερα με βήχα και πυρετούλη θα πάμε στην βιολογικη αγορα στο δημαρχειο θεσσαλονικης και μετα για τσαγακι στον πυργο του οτε ε να γυρισουμε και λιγο ενα πινουμε τσαι.... να δω την πολη απο ψηλα. 
εσεις τι κανετε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις