Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

LOVE SOAPING

Σαπούνια...
μια τρέλα που με έπιασε ξαφνικά και δεν λέει να μου φύγει ... κανένα απο όσα έχουμε δοκιμάσει και γραφτεί μέσα σε αυτό το ιστολόγιο, δεν είναι απλά για να γραφτούν. αν δεν μου αρέσουν οι μυρωδιές και το καλύτερο να είναι δεν το θέλω. 
  αρώματα...
σημαντικό κεφάλαιο για μένα καθώς παντού τα βάζω και σε όλα κυριαρχούν. Δηλαδή απο το φαγητό μέχρι πάνω μου. έτσι έχω βρει αρώματα και παρασκευες σαπουνιών που ταιριάζουν στο δέρμα μου και να δεν τα βρω δεν τα αγοράζω. καλά δεν φτάνω και στα άκρα αλλά θέλω να μυρίζουν τέλεια και να μου φτιάχνει η διάθεση κάθε φορά που τα χρησιμοποιώ. 
 και κάπως έτσι σε βρήκα...
μέσα στα τόσα παζάρια που γίνονται στην αθήνα κάθε φορά το μόνο που αξίζει πλέον είναι οτι θα βρεις νέους παραγωγούς. μικρά Brand που αλλιώς χάνονται στην ανωνυμία. που γίνονται γνωστά μέσα απο μια σελίδα στο facebook. και κάπως έτσι σε βρήκα με ένα Like.  

τρελαίνομαι για το packaging 
  και εσύ το έχεις με έξυπνο τρόπο και με τράβηξε. απλές και καλόγουστες φωτογραφίες και τέλεια προϊόντα  τι άλλο να ζητήσω;  κύβους μπαχαρικά χρώματα αρώματα όλα σε μια σακούλα. 
κυρίες και κύριοι σας μιλάω για την σελίδα love soaping όπου με την δουλειά τους με κέρδισαν και πλέον μπορώ να το πω και σε άλλους... δείτε διαλέξτε απολαύστε... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις