Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

VICKY KYRITSI

Όχι δεν τρελάθηκα για όλα τα σχέδια, όχι δεν έπεσα κάτω απο την πρωτοτυπία. αλλά ναι με στοίχειωσε ένα δύο τρία αν θες κοσμήματα που έκανε η Βίκυ και για να μην την χάσω έψαξα να την βρω. 
  


Πάτησα μου αρέσει στην σελίδα της και ελπίζω να το κάνει και εσύ, για μερικά κοσμήματα που τα σκέφτηκα πάνω μου και μου άρεσε σαν ιδέα. 
Βέβαια άλλο να τα δεις πάνω σου κανονικά και άλλο στην εικόνα. συνήθως οτι θέλω δεν μου πάει και κάτι που δεν του έδωσα σημασία μου ταιριάζει. 
  Λές το ίδιο να γίνει και εδώ; 
 μπορεί πάντως τα λεπτά σχέδια, τα καλόγουστα υλικά, τα ποιοτικά υλικά δλδ κάνουν την διαφορά, τα απλά και με σημασία στην λεπτομέρεια που πρέπει να τα προσέξεις ναι όσα είδα αυτα θα τα ήθελα. 

ριξε μπρε μια ματια να με πεις άποψη. 

facebook page Vicky-Kyritsi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις