Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

BLACK SOUL CHOIR LIVE IN SILVER DOLLAR

Τραβάτε με και ας κλαίω μου ταιριάζει. 
Γιατί ήταν απο εκείνες τις Πέμπτες που ήταν γεμάτες με δουλειά και το βράδυ σε έχουν καλέσει κάτι φίλοι σε live. 
Και ενώ στην αρχή λες που να τρέχω τώρα, μετά κάνανε αμάν να με διώξουν. 
Επειδή αν κάνεις κάτι καλά και με πάθος, σου βγαίνει σε όλα και το νιώθουν όσοι είναι ανοιχτοί να το κάνουν. 
Πέμπτη 29/1/2015 και στο μέρος του Silver Dollar Music Bar στην Θεσσαλονίκη δημιουργήθηκε η εκδήλωση μουσικής, ώστε να ακούσουμε το συγκρότημα black soul choir thess
 Τι να πω... 
Βασικά τι να σας πρώτο πω για το τι έγινε απο κάτω... Είχε κόσμο που δεν άκουγε ξένα, και ενθουσιάστηκαν, που δεν άκουγε το είδος του γκρουπ, και τελικά θα ψάξει να το ξανά ακούσει, με το οτι σου έμεναν οι μελωδίες, αφου να φανταστείτε εγώ που δεν θυμάμαι ονόματα τραγουδιών ζήτησα να τα σημειώσω για να τα ψάξω. 
Οι γυναίκες να είναι κοντά στην σκηνή και να νιώθεις οτι θα ανέβουν επάνω για να συμμετέχουν, άντρες που ήταν και οι ίδιοι σε άλλες μπάντες να εκτιμούν τους συναδέλφους τους. Και ήταν κάτι που μου άρεσε. Ο ιδιοκτήτης να χαίρεται που βρήκε έναν ήχο διαφορετικό για το μαγαζί του. 
 Φίλοι των παιδιών που δεν τους είχαν ακούσει, να λένε γιατί το χάναμε τόσο καιρό.

φωτογραφία Ioanna-S-YPO-photography
 Και εγώ; 
ήμουν εκεί να τραβάω φωτογραφίες και να εξασκούμε στα κλικ μου, αλλά να χορεύω και να χτυπιέμαι με ήχους που συνηθίζω τώρα, και να χαίρομαι κιόλας. Να γυρνάω σπίτι μου και να ψάχνω τα σκονάκια μου για να δω τους στίχους τους. Σε λέω ήταν σουπερ γιατι νέοι άνθρωποι για δύο ώρες έδωσαν το καλύτερο τους εαυτό και το έβλεπες, και ναι διασκεδάσαμε τρελά. 
  Πλέον είναι η ώρα σας αν θέλετε να στηρίξετε κάτι νέο να μπείτε στην σελίδα τους στο facebook black soul choir thess και αν θέλετε να ακούσετε και λίγη απο την δουλειά τους με δικά τους τραγούδια μπορείτε να μπείτε εδώ blacksoulchoir/song ...
Φυσικά φωτογραφίες τους μπορείτε να βρείτε εδώ Ioanna-S-YPO-photography 
αντε και στα επόμενα σας περιμένουμε για να διασκεδάσουμε και να σας βγάλω φωτογραφίες 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις