Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

IT'S ALL GREEK ON ME

Τσάντες...
Παιδί μου τρέλα τις έχω. Όχι όλες βέβαια. Σαν τους ανθρώπους είναι, δεν σου κάνουν όλοι κλίκ. Ε το ίδιο και οι τσάντες για μένα. Αφού να φανταστείτε πήγα και έκανα τα απλά σεμινάρια ραπτικής μόνο και μόνο για να κάνω τις δικές μου. 
  Αυτά τα σεμινάρια βέβαια, μου έμαθαν και κάτι παραπάνω. Να εκτιμάω την δουλειά του καθενός για αυτό το αντικείμενο. Και μέσα στις αναζητήσεις μου λοιπόν ένα κλίκ με οδήγησε εδώ. 
  Στα περίεργα σχέδια και στην ομορφιά τους. 


Ελληνικές τσάντες με σχέδιο και ύφασμα απο την χώρα μας, κάτι που μου έκανε να τους δώσω συγχαρητήρια απο την αρχή πριν κάν τις πιάσω, και που έχουν φαντασία και στυλ.
Αυτές οι τσάντες, αγαπάνε το τσαρούχι και τις δουλειές με φούντες, τις βάζουν παντού και σε δύο χρώματα σταθερά, διαλέγουν βαμβάκι και το δείχνουν στις δημιουργίες τους και έχουν τα μάτια τους ανοιχτά και το βλέπεις στα σχέδια τους. Δεν έχω κάτι άλλο να πω απλά μπείτε και δείτε την δουλειά για να καταλάβετε την σημασία στην λεπτομέρεια. 

facebook page Its all greek on me

4 σχόλια:

  1. Δε σου ευχήθηκα καλή χρονιά κι ούτε σου είπα πόσο χάρηκα που ανταμώσαμε. Απαραίτητες οι τσάντες και οι συγκεκριμένες είναι όντως πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε λεω τις ερωτευομαι μερικες και θα ετοιμασω καποιες

      Διαγραφή
  2. Α, πολύ ωραία! Δεν γνώριζα τη δουλειά τους... Πάω τώρα να ρίξω καμιά ματιά!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ριξε μια ματια και θα δεις οτι οι ελληνες δημιουργουν ακομα

      Διαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις