Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ... ΚΡΙΝΑΚΙ



ήρθες...
μέσα απο δυσκολίες και διαφορετικές γυναίκες στην ζωή σου, ήρθε η ώρα να πάρω σειρά.
Έτσι λέει το σύμπαν.
Κάτι το αίτημα φιλίας παλιά στο facebook, κάτι οι συζητήσεις τις νύχτες όταν ήσουν μακριά, και κάτι τα ξενύχτια και οι αναλύσεις ήρθαμε πιο κοντά.
Αν είναι καλό ή όχι μην με ρωτάς δεν ξέρω, και με τον καιρό ίσως το μάθω. Σίγουρα όμως είναι ενδιαφέρον το φαινόμενο.
Και κάπως έτσι, κρύφτηκες μέσα στην καθημερινότητα μου , με τα απλά και τα συνηθισμένα πράγματα.  Που αν το καλοσκεφτείς το Timing είναι σωστό.
Κρινάκι
Κλείσε τα μάτια κάθε βράδυ... Όχι για να κοιμηθείς βρε...
Να πεις μέσα σου πως ήταν η μέρα σου και να διώξεις τα άσχημα για να κρατήσεις μόνο τα καλά.
Κάπου εκεί... ναι ναι εκεί δίπλα... στο κρεβάτι σου ντε... έχω αφήσει, πέρα απο τα μαλλιά μου, και μια ιστορία να σε νανουρίζει κάθε βράδυ.
Μην ξεχνάς πως πλέον μου έμαθες πολλά. Και κυρίως μου θυμίζεις πως είναι να αγαπάω εμένα.
Με έχεις δει στα καλύτερα και στα χειρότερα ου και πάλι ... τσουπ βρήκες το κουμπί μου.
Είναι ωραιο να ξερεις πως κάποιος σε νοιάζεται και σε ακούει.
Είναι τέλειο να νιώθεις οτι απλά δεν είσαι μόνος σε αυτόν τον αχανή κόσμο.
Κάνε ξεκάθαρα όνειρα δυνατά.
Γράψε τους στόχους σου ξανά και συγκεκριμένα.
Και απλά κάνε το απίθανο να μοιάζει απλό.
έτσι απλά... για καληνύχτα
να ξέρεις έρχομαι να σε δω πριν τον Μορφέα... 

1 σχόλιο:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις