Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

LORA & ELEN



Καλά συνηθισμένη γυναίκα δεν με λες..
Με τα φεγγάρια μου είμαι...
Αλλά το ωραίο σε όλους τους τομείς το εκτιμάω.
Το ωραίο βέβαια με τα δικά μου δεδομένα.
Η απλότητα ας πούμε είναι ένα στοιχείο που με κερδίζει.
Και αυτό ακριβώς ήταν που βρήκα ανάμεσα στα σχέδια της LORA & ELEN.
Απλότητα, και λίγο θεατρικές λεπτομέρειες.
Καλά δεν θα τα αγόραζα όλα, αλλά έχουν κάτι σαν σχέδια που μου ταιριάζουν.
Που είναι για κάθε λεπτό μου και όλες τις περιστάσεις.
Βρήκα ολόσωμες φόρμες, φορέματα με θεικές πλάτες απο έξω.
Καλά βέβαια το πιο σωστό είναι να έχεις εσύ ωραία πλάτη για να το δείξεις το ρούχο.
Φούστες με παιχνίδισμα στην κίνηση... Για μερικές θα σκότωνα για να τις έχω.
Έχουν ένα σταθερό concept με λίγες διαφοροποιήσεις στις φωτογραφίσεις τους.
Πόση πολυτέλεια δίνουν στην δουλειά τους με αυτές τις φωτό...?????
Σπουδάσανε μαζί τα κορίτσια και η ίδια ματιά τους στο ρούχο δείχνει οτι όλες οι γυναίκες μπορούν να πετύχουν να είναι κομψές χωρίς να δώσουν πολλά.
Απο το 2011 δημιουργούν μαζί και το αποτέλεσμα εμένα προσωπικά με κάνει να λέω οτι όσοι έχουν ταλέντο και το πιστεύουν το ακολουθούν και μπράβο τους.

FACEBOOK PAGE Lora.And.Elen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις