Κυριακή 5 Απριλίου 2015

ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΩΡΑ

Κυριακή των Βαΐων και η αγορά ανοιχτή. εγώ με λεφτά και αποφασισμένη να πάρω κάτι για μένα. 
Τελικά τα ψώνια είναι θέμα συνήθειας. όσο αγοράζεις κάτι για σένα επιβραβεύεις τον εαυτό σου και τον καλομαθαίνεις.  
Ο μαραθώνιος παρά την βροχή είχε συμμετοχή και πήγε τέλεια, κάτι που ας πούμε έκανε την αγορά να δουλέψει. 
Ετοίμασα ας πούμε το νεσεσέρ μου καλλυντικών και θα συμπληρώνω χρώματα και σχέδια. Ας τονίσω οτι δεν είμαι γυναίκα που πηγαίνει για ψώνια, αλλά πλέον πρέπει να θυμηθώ οτι είμαι ΓΥΝΑΙΚΑ. και όχι μια τυχαία, αλλά μια ΣΤΑΡ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ 
  Πήρα ένα κινητό απλό στον μπαμπά που το θέλει πολύ και μετά πήγα για ψώνια στα Hondos Center Official
έδωσα 63,94 ευρώ και το καταχάρηκα. 
  Ένα έχω να σας πω ... όταν δείτε άνθρωπο να κάνει με πάθος την δουλειά του μην το σταματάτε, απλά πάτε απο κοντά για να πάρετε λίγη απο την θέρμη του. Έτσι λοιπόν την μέρα μου την έφτιαξε η Μαρία απο τον πάγκο της Seventeen που αγαπάει αυτό που κάνει, με έβαψε όσο πιο απλά της ζήτησα και μου έδωσε συμβουλές ομορφιάς λές και με ήξερε καιρό. ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ 
Και τώρα όσες ασχολείστε με καλλυντικά πάρτε μια ιδέα να μου πείτε αν ειναι καλά και αν τα έχετε δοκιμάσει. 




1 balancing moisturazing seventeen 8,90 
2 erre due soft crayon lip 7,50 
3 specifics cl skin lotion 6,00
4 gemey picils volum express 7,99
5 seventeen bronzing powde 17,00 
6 seventeen ideal cover liq conc 12,70 
7 lip shaper 17 3,85 



2 σχόλια:

  1. Τα προϊόντα από την seventeen τα έχω και θα τα ευχαριστηθείς σίγουρα! Είμαι καινούρια... αν θέλεις ρίξε μια ματιά....http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις