Τρίτη 14 Απριλίου 2015

KARAVAN CLOTHING

Είναι φορές που βλέπω σχεδιαστές και με ότι ταιριάζει στο στυλ μου ενθουσιάζομαι.
Πάντα σκέφτομαι οτι θα μπορούσα να το είχα σχεδιάσει εγώ και χαίρομαι που κάποιος το έκανε για μένα. 
Όλα αυτά τα ωραία υφάσματα- και δεν μπορώ να πιάσω πολλά- που έχουν να πουν την ιστορία του σχεδιαστή και το όνειρο του αγοραστή με τρελαίνουν. 
Το 2013 ετοιμάστηκε μια εταιρεία με ρούχα που σε ταξιδεύουν, μιας και το όνομά της είναι το Karavan. 
Μου αρέσουν οι φωτογραφίσεις τους, τα μοντέλα τους, τα σχέδιά τους και η πρωτοτυπία τους. Φυσικά και δεν μου ταιριάζουν όλα, αλλά και μόνο που τα βλέπω φορεμένα, ίσως άν τα δοκίμαζα να άλλαζα γνώμη. 
Μπορείτε να μπείτε στην σελίδα τους και να δείτε την χαρά μου με κάθε νέο τους σχέδιο. 


facebook page karavan clothing 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις