Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

LOUSOUSOU'S BEAUTY WORLD



Σου έχω δώρο για σε΄να μόνο.
Αν θες να μάθεις μερικά προϊόντα ομορφιάς, και να κάνεις καλό μακιγιάζ, μπορείς να δεις την Λουκία.
Είναι μια απλή καθημερινή κοπέλα σαν όλες μας, που αγαπάει το μακιγιάζ. Μου αρέσει που δεν έχει άσχημο δέρμα χωρίς μακιγιάζ και προσέχει την επιδερμίδα της 
Αγαπητή λουκία μου 
χαίρομαι που είσαι μια απλή κοπέλα, μέσα στα εκατομμύρια της Αθήνας. Μπράβο για όσα κάνεις. Σε χαίρομαι που είσαι μια νεαρή, με κοντό μαλλί- το λέω γτ είναι σπάνιο- που το κάνεις να δείχνει πολύ θηλυκό. 
Απλά βρε καλή μου, κάνε μικρά βιντεάκια, με λιγότερα λόγια, πες μόνο τα βασικά μην κουράζεις τον άλλον άδικα. έχω δει την εξέλιξη σου  απο την αρχή ως τώρα, έχεις βελτιωθεί, αλλά και πάλι είναι φορές που πηδάω πολλά λεπτά απο το βίντεο σου γιατί βαριέμαι. 
Κατά τα άλλα έχω μάθει αρκετά απο εσένα. Merci για αυτό. 
προιόντα, διαγωνισμούς, τέχνη και καλλιτεχνία έχει ο δικός της ιστότοπος 

facebook page lousousou's beauty world

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις