Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

MESSINIAN SPA

Τα έχω δει σε όλα τα blogs Που ακολουθώ και δεν τα έχω δοκιμάσει. 
Τα έχω μυρίσει μόνο και πραγματικά να κάποια τα έχει δοκιμάσει θα χαρώ να μου πει την γνώμη της. 
Ούτε τιμές ούτε που μπορείτε να τα βρείτε ξέρω παρά μόνο στην Θεσσαλονίκη σε κάποια καταστήματα με καλλυντικά. 
Ο λόγος που σας τα δείχνω είναι πως επιτέλους η χώρα μας έχει το δικό της spa product με ελαιόλαδο και ωραία ας πούμε συσκευασία.  Για μένα θα μπορούσε να είναι καλύτερη,αλλά ας το ελπίσω στο μέλλον. 
Γαλακτώματα, κρέμες, Body και ότι άλλο θέλεις για την ομορφιά σου θα το βρείς σαν σειρά. Αγαπητή εταιρεία μου θα ήθελα να τα δοκιμάσω όσα έχουν σχέση με το ρόδι και το μέλι. 
Χαίρομαι που βλέπω οτι εμπιστεύεστε την γνώμη μου όπως και εγώ απο τις κοπέλες που παρακολουθώ, οπότε απλά μπείτε και δείτε τι μπορείτε να έχετε για το δέρμα σας. 

facebook page messinian spa

2 σχόλια:

  1. Έχω λάβει ορισμένα δείγματα αυτών των προϊόντων και μπορώ να πω ότι με άφησαν πλήρων ικανοποιημένη. Ειδικά το σαμπουάν μαλλιών που είναι για όλους τους τύπους τρίχας. Τιμές δεν ξέρω ούτε κι εγώ να σου πω :/

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει προϊόντα από αυτή την εταιρία!
    Είμαι κι εγώ πλήρως ιιανοποιημένη με μερικά από αυτά.
    Φιλιά. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις