Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

αγάπη. 
σήμερα το πρωί έλεγα οτι θέλω να το ξαναζήσω σαν συναίσθημα.
και σήμερα το απόγευμα μέσα απο σένα θυμήθηκα οτι εισαι ο λόγος που το έχω ζήσει. 
Θέλω να νιώσω ξανά για κάποιον το ίδιο συναίσθημα που ένιωσα και νιώθω για σένα . 
Είναι δυνατό είναι φοβερό είναι αληθινό. 
Είναι γαμάτο όσα χρόνια και αν περάσουν να σε θέλω ακόμα και αν δεν σε έχω. 
Μπορώ να σου πω ευχαριστώ που υπάρχεις για να μου το θυμίζεις οτι είναι τόσο ωραίο σαν κατάσταση το να αγαπάς κάποιον. 
Θέλω να είσαι καλά, όσο είσαι είμαι και εγώ. 
Ευχαριστώ θα πω για τα ωραία σου μάτια που πραγματικά ακόμα και τώρα με μαγνητίζουν. 
Η αίσθηση οτι ανήκω σε κάτι που έχουμε μαζί μου αρέσει. 
Πολλές στιγμές που τις έζησα έντονα τότε μου είναι η προίκα μου. 
Με έκανες καλύτερο άνθρωπο και αυτό το είδα κυρίως με την απουσία σου και μπορώ να σε εκτιμάω σωστά. 
Αλλά πλέον καταλαβαίνω την ατάκα το σώμα έχει μνήμη. 
Αυτόματα βγαίνει η κίνηση να έρθω εκεί σε εσένα με εσένα για εσένα. Δεν έχει λογική οκ αλλα βγαίνει και μου αρεσει. 
Κυρίως το γεγονός οτι το έζησα και μάλιστα μαζί σου. 
Νινάκι. Πάντα το πίστευα οτι θα είναι για πάντα που θα ενδιαφέρομαι για σένα. 

1 σχόλιο:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις